Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Záruční list bez potvrzení prodejce

Od: vojtik* odpovědí: 2 změna:

Dobrý den, může mi někdo poradit. Vloni manžel objednal indukční sklokeramickou desku přes internet, značka je Mora. Dnes jeden z vačičů přestal fungovata a tak jsem začala hledat záruční list a nějaké papíry od spotřebiče a s hrůzou jsem zjistila, že neni v záručním listě potvrzení prodejny, máte někdo nějakou dobrou radu. Dík

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

dracek*

2x

Pokud mátě účtenku nebo fakturu tak ji většinou stačí přiložit k záručnímu listu

 

perda*

1x

Dobrý den,
záruční list je povinen prodejce dodat na Vaši žádost - viz §620 Občanského zákoníku:
(3) Na žádost kupujícího je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, jeho identifikační číslo, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující uvedené údaje.
Obecně ale záruční list pro reklamaci nepotřebujete - partnerem při reklamaci je pro Vás prodejce a u toho stačí prokázat, že jste u něj výrobek zakoupil. V případě opravy v autorizovaném servisu bude záruční list ale zřejmě třeba. V tomto případě požádejte prodejce o potvrzení záručního listu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]