Nejste přihlášen/a.
Máte v tom zmatek. Pokud je prodloužená záruka od výrobce, správně jste se obrátil na prodejce, který by měl záruční opravu vyřídit a výrobce mu ji refunduje stejně, jako v normální záruční době. Ale nerozumím tomu, jak můžete prodlouženou záruku pořídit/získat někde jinde, než u prodejce.
Ke zdárnému vyřešení je třeba znát obchodní podmínky vašeho prodejce, kde by měla být o prodloužené záruce na přístroje alespoň zmínka, popř. podmínky výrobce, za jakých on prodlouženou záruku poskytuje a kde a jak ji uplatnit.
Zákonný nárok na reklamaci je 2 roky. Pokud prodlouženou záruku neposkytl prodejce, pak se musí reklamovat u toho, kdo tuto záruku poskytl, např. výrobce.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.