Nejste přihlášen/a.
1. Nemá to vliv na funkci. Měl jsi 14 dní na vyzkoušení a vrácení zboží.
2. Nedá. Příště nekupuj a čekej, až zboží zlevní. Možná se jednoho dne dočkáš.
a kdyby ten telofon následně o 1.200,-Kč zdražili, doplatil byste prodejci ten rozdíl?
ne, nikdy mě nikdo nenatáhl. vždy jsem s kupní cenou souhlasil a tedy ji považoval za přijatelnou... dobrovolně. to, že později dojde k úpravě ceny (směrem dolů nebo nahoru) mě nikdy ani nenapadlo řešit... je naprosto standardní, že cena (hlavně u elektroniky) klesá.
Nezlobte se, ale prodejce Vás nenatáhl. Vy jste dobrovolně zboží koupil za cenu, která platila v době nákupu. Ohledně popsaného problému → já bych reklamovala znovu a trvala na odstranění závady.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.