Nejste přihlášen/a.
Pěkný den, máte někdo zkušenosti s reklamacemi baterie do mobilu? Má cenu to vůbec řešit a případně se dohadovat? Za poslední rok mi odešla již druhá baterie do Samsungu i9100, prostě ze dne na den nejde tel zapnout (bez předchozích potíží) a když se to podaří i po nabíjení to ukazuje třeba jen 2 % apod., novou baterku mám 5 měsíců, stála sice 200 Kč, ale stejně mě to štve. Ještě dodám, že je originální od Samsungu.
Normální to není, i když se to stává...dal bych změřit odběr mobilu v klidovém stavu a napětí při nabíjení...jestli není přebíjena nebo zda není vysoký klidový odběr proudu...možná ještě předem zkusit tovární nastavení...ale tím může odejít třeba i ta třetí baterka...vyberte si, co bude lepší...
Se zárukou na baterky to je všelijaké..u nového mobilu bývala záruka na baterii půl roku, nevím momentální stav...pokud baterii měnil servis, zkusil bych to; pokud je vadný mobil a servis toto před výměnou nezjistil, mohl byste požadovat náhradu; ovšem pokud jste měnil sám...ale budou zde další zkušenosti
baterie do mobilu se reklamuje uplně stejně jako každá jiná část mobilu jen s tím rozdílem, že na baterii je záruka pouze 6měsíců, protože se zde počítá s lidským faktorem, který nesprávným používáním snižuje její kapacitu. Reklamoval jsem tak kdysi starej Siemens. Baterka mi po nabití a nechání telefonu na stole bez jakéhokoliv používání vydržela 1den...3x jsem to reklamoval a poté si nechal vrátit peníze...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.