Nejste přihlášen/a.
RED (červený) s klíčkem - plus napětí 12V, ovládáno spínací skříňkou - klíčkem (že bude rádio funguje jen při zapnutém zapalování vozu).
BROWN (hnědý) - kostra vozu, mínus
BLUE (modrý) - napájení pro anténní zesilovač, (nebo motorek výsuvné antény?).
GREY (šedý) - podsvícení displeje ( dá se regulovat - když se zapojí na napájení osvětlení palubních přístrojů. Nezapojíte-li ho, bude displej rádia pořád zhaslý!
YELLOW/RED (žlutý/červený) - trvalé napětí +12V z baterie vozu - slouží pro udržení paměti naladěných stanic.
Takže musíte propojit red a yellow/red, připojit na + z baterie/zdroje a brown na - baterie/zdroje.
Aby byl vidět displej, bude zřejmě potřeba změřit co leze z toho blue při zapnutí a vypnutí rádia a popřípadě v menu rádia nastavit aby to napájení bylo zapnuto, pokud je to plus 12 V propojit blue a grey. Jinak by se napájení osvětlení muselo nějak zajistit třeba přes další vypínač z plusu baterie/zdroje.
Taky jsem kdysi sháněl kod k rádiu, až na nějakých cizích stránkách po registraci mi ho tam jeden tamní člen nějakým způsobem našel, ale po těch létech už nevím kde to bylo.
Ne, jen red a grey na plus a brown na mínus zdroje. Blue je výstup napětí ven z rádia, pro zesilovač (nebo motorek)
Pokud vám nevadí že to budete muset pokaždé ladit znova, stačí jen red a grey na plus a brown na mínus zdroje.
Pokud ale máte starý akumulátor na 12V např malý z UPSky, pak ho můžete zapojit mezi yellow/red a brown a nebudete muset pokaždé ladit. Odběr bude velmi malý, je to jen na udržení paměti.
Možná by stačil i veliký kondenzátor a spojit red a yellow/red na plus kondenzátoru a zdroje a druhý pól na mínus kondenzátoru a zdroje.
Anténa, to stačí kus drátu zapíchnutého do ant. konektoru.
Pardón, ten kondenzátor ne, vy to vlastně budete vypínat na zdroji, ne na rádiu, to on by se rychle vybil. To by jedině musela v tom schématu být dioda, v propustném směru mezi plus zdroje a plus kondenzátoru (akumulátoru). Aby se při zapnutí zdroje nabil, ale po vypnutí zdroje nemohl se vybít přes rádio.
Nezapomeňte, že pokud budete rádio vypínat ze sítě, že pravděpodobně (nevím, jak tento model) přijdete o všechna nastavení a předvolby stanic.
...a vymaže se i to kódování. Při každém zapnutí budete všechno muset zadávat znova. To bych si radši za pár stovek koupil v bazaru obyčejné rádio.
Díky všem. Kódování jsem vypnul. Rádio funguje.
Pokud seženu tu baterii z UPS, mohu ji před zapojením v radiu normálně napojit na autonabíječku a nabít?
Mám něco takového:
Tú batériu by to dobíjalo veľmi málo.Zdroj z PC treba upravit aby sa dalo s ním nabíjat batériu.Zdroj dáva normálne ,len 12V ,a na dobíjanie potrebuješ viac .Okolo 14.8 V. Ale môžeš skúsit zapojit auto rádio priamo na zdroj z PC.Ak nebude rušit
tak ho použi.Ja som mal tak zapojené a všetko bolo ok.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.