Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kdyz nekomu volam on me neslysi

Od: nickmouse odpovědí: 8 změna:
když někomu volám tak já ho slyším ale on mě ne nebo mě slyší slabě. Mám normální dotykový telefon značky lenovo. Signál je dobrý tak vcem je chyba?

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

wehappyfew*

0x

Zdravím,

omrkněte recenze na váš mobil, zdali náhodou na tento neduh netrpí i jiní uživatelé, příp. jak to vy/řešili. Poté zkusit obnovení továrních dat, POZOR, zálohujte si předem veškerá data!

Dále vyzkoušet ugradovat firmware, profouknout dírku/y ústy nebo stlačeným vzduchem, pokud je na membráně nějaké smítko, může to pomoct.

Pokud ani toto nepomůže, zbývá dát telefon k reklamaci či do servisu. S velkou pravděpodobností se bude jednat o HW problém, který sám/a nevyřešíte.

 


0x

Může to být SW i HW problém. Můžete:

1. Prozkoumat, jestli nemáte ucpaný (nečistotami, pouzdrem..) otvor mikrofonu. Malinká dírka dole někde na hraně telefonu.

2. Vyzkoušet nějakou aplikaci pro nahráváni zvuku. Pokud tam bude nahraný zvuk hlasitý, vypadá to na SW problém.

3. Použít sluchátka s mikrofonem zapojené do sluchátkového výstupu, jestli s externím mikrofonem bude zvuk OK.

nickmouse

co je SW a HW problém?
Mám v telefonu"virus database expired" který mě vyhledal security a nejde odstranit ani nic tovární nastavení taktéž nepomohlo. Toto se objevuje vždy když zapnu Wi-Fi. může to mít stim nějakou souvislost?

SW je software, tedy nějaký nehmotný program, který mobil řídí, HW je hardware, tedy součástky v telefonu.

Osobně bych to viděl na problém přímo v mikrofonu, bohužel se nejedná o žádnou výjimečnou situaci, mně mobil udělal to samé.

"virus database expired" znamená, že vám vypršela doba nějaké databáze virů, ten váš "security", pokud půjde, odinstalujte.

nickmouse

Dá se ta doba vyprseneho vyru nějak obnovit nebo mě to furt bude skákat po zapnutí WiFi na internet? Security jsem měla v telefonu už od začátku a zatím jsem nekoukala zda-li jde odinstalovat.
Problém s mikrofonem se dá nějak vyřešit po "domacky" nebo musím na opravu?
vojtal*

Doporučuji zařízení obnovit do továrního nastavení, jak se píše nahoře. Také zkontrolovat, zda není mikrofon něčím zakrytý, nebo zašpiněný. Až poté je na místě řešit reklamaci.

Vojta, Lenovo Ambasador

nickmouse

tovární nastavení jsem provedla cca před měsícem mám tedy zopakovat? Mikrofon jsem se pokoušela vyčistit.
Telefon mám skoro rok v únoru to bude rok. Problémy se objevili poslední měsíc dva zpátky.
Můžeš zkusit při hovoru přepnout na hlasitý odposlech. Mobil by na to měl reagovat zvýšením citlivosti mikrofonu. Když to nepomůže tak zkus handsfree. Je fuk jestli BT nebo sluchátka. Pokud to nepomůže bude problém v softvéru. Když to zabere půjde o chybu mikrofonu. Ten antivir odinstaluj Jak píšeš že máš mobil cca rok, vypadá to že máš placený antivir který byl aktivovaný na rok a teď už nemá přístup k aktualizaci virové databáze a proto vysírá.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]