Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Oprávněný důvod k reklamaci?

Od: kapik* odpovědí: 2 změna:
Dobrý den,
Nedávno jsem si pořídila telefon s windows 10 mobile. OS fungoval více méně bez problémů. Jediné co blbi byl displej, který špatně reagoval na dotek. Šla jsem tedy mobil reklamovat a na telefon čekala, jak jinak, 30 dní. Mezitím však vyšla nová aktualizace a zkrátka skoro nic nefunguje - synchronizace outlook, kalendář, mail; messenger, facebook - tyto aplikace prostě absolutně nereagují, nejdou otevřít některé soubory docx, xlxs, i naproti tomu, že vlastím aplikace word, exel... Tyto funkce zkrátka nejčastěji využívám a nefungují, a proto se ptám - je špatné fungování OS důvodem k reklamaci? Vím, že třeba za týden/měsíc vyjde aktualizace nová, která to může napravit, ale aky nemusí, nebo také může začít blbnout něco jiného... Nejraději bych odstoupila od smlouvy, jelikož jsem telefon už jednou reklamovala, a koupila telefon nový. Bohužel nevím jestli na to mám právo...
Děkuji za odpovědi

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

albatros498022*

0x

Musela by se opakovat 3x stejná závada, pak je možné od smlouvy odstoupit.

 

uh8lor

0x

Reklamace operačního systému je velice problematická. A to hlavně z důvodu, že by výrobce vlastně uznal, že vyrobil zmetek.

Šanci na úspěch je, ale nejistá.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]