Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mám koupený telefon iphon od t-mobilu, kterému ted v říjnu bude končit záruka. před měsícem jsem ho reklamoval, kde mě ho vyměnili v ramci reklamace za nový ale dle jejich vyjádření, nemám na něj novou dvouletou záruku, ale že záruka na něj končí, tak jako na tom starým, což je ted v říjnu... Nevíte někdo jak to s tím je a jak se popřípadě bránit? tento stav se mě vůbec nelíbí.
Záruka 2 roky se poskytuje jen na ten výrobek na který je doklad - paragon,faktura a pod. Pokud v rámci reklamace je poskytnuta náhrada novým výrobkem,na ten se již záruka nevztahuje. Ta konči uplynutím 2 let od koupi původního výrobku. Pokud by to bylo jinak, pak by vlastně byla záruka nekonečná - v daném přčípadě by jste vyměněný telefon mohl reklamovat a požadovat nový a ten opět , atd . Takže jen ten,který je uveden v dokladu o koupi.makon-seznam
No tuším, že byla novela a na záruku nemáš nárok vůbec, to, že prodejce do smlouvy dává automaticky 2 letou záruku (postaru) je jeho dobrá vůle. Alespoň takhle jsem to pochopil, možná se pletu?
Nevím, nehádám se, nesleduju to, jen si pamatuju, že to říkali s nástupem NOZ, že už není povinnost poskytovat záruku 2 roky, ale že to v rámci dobrých vztahů dělat budou dál, jestli to prošlo, nebo to byl jen kec (stejně jako předpovědi počasí )?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.