Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer, Michale,
na stránkách Plat mobilem najdete informace o poskytovateli služeb na tomto čísle. Jde o firmu Dimoco, kontaktovat je můžete např. na info-cz@mobileinf/..., přes kontaktní formulář nebo telefonicky na 844444484 (v pracovní dny mezi 9. a 17. hodinou - volání na čísla začínající 844 není zahrnuto do volných minut).
Ondra
Pravděpodobně jste si objednal opakovanou službu. Najděte si všeobecné obchodní podmínky jejího poskytovatele a pro zrušení služby postupujte podle nich. Možná na webu poskytovatele najdete i konkrétní postup, jak službu ukončit, ale ne u kžadého. [Vy jste ty SMSky odeslal, aniž byste se předem seznámil s podmínkami?]
Dobrý den, naší dceři se stalo totéž a jí se podařilo objednat si službu 5x. Respektive 5x byla odečtena částka 99,-. Odeslaných smsek na ono číslo bylo mnohem víc.Vše proběhlo v měsíci listopadu. Za prosinec to zatím vypadá, že se žádná platba nestrhla. Nicméně teprve teď jsem zjistila kamže odešlo oněch 495,- korun a na e-mail společnosti, která "objednanou službu poskytuje", jsem odeslala dotaz, zda je služba neaktivní a že se jedná o telefonní číslo nezletilého dítěte, že jestli ještě jednou dorazí na některý z našich rodinných telefonů nevyžádaná sms tohoto charakteru,že na ně podám žalobu a že jistě najdu další účastníky, kteří se ke mě přidají (je třeba, aby způsobená škoda přesáhla 5000,-). Vzhledem k tomu, že službu objednalo nezletilé dítě, věřím, že je to celkem slušně napadnutelné. A věřím, že pokud by bylo třeba, k případné žalobě se přidáte. Případně nabízím spoluúčast těm, kdo již nějaký protest/žalobu/stížnost zahájil.
Nechci se nijak zastávat takových lumpáckých firem (podvodníci jsou to, co jiného), ale tím "Vzhledem k tomu, že službu objednalo nezletilé dítě, věřím, že je to celkem slušně napadnutelné" bych si nebyl tak jist. I nezletilé dítě má určitá práva a může např. uzavírat přiměřené smlouvy (třeba si jít něco koupit = uzavřít kupní smlouvu). Sama uvádíš, že se dohromady za jeden měsíc utratilo necelých 500 Kč, což by se asi dalo považovat za přiměřenou částku i pro nezletilou osobu. Kdybys to hnala někam k soudu, třeba by ses mohla jen dozvědět, že jste měli nechat prémiové platby, volání do zahraničí a bůhvíco ještě zakázat u operátora hned při pořízení mobilu pro své dítě, když je nerozumné.
Podívejte se sem:
Napište tam svoj číslo telefonu a "ODESLAT"
Moji manželku okradli o cca 1200 Kč.
Na T-Mobil-u jsem nechal zablokovat platby, které souvisí s telefony začínající číslem 90.
Dobrý den, můžu se, prosím, zeptat, zda jste podnikli nějaké právní kroky v této věci? Řeším stejný problém se zasíláním prémiových sms, prozatím jen u operátora, ale nevím, zda to bude postačovat. Neprobíhá někde na polici v současné době trestní řízení proti příslušné firmě?
Dobrý večer, prosím ozvěte se mi, mám stejný problém s nezstavitelnými platbami ve výši 99 Kč u své nezletilé dcery v tomto měsíci.Nikdo je nezastaví? Chtěla bych něco podniknout - hromadná žaloba? S pozdravem Davidová
dobrý den, prosím otevřte si google, do vyhledávání napište- telefonní číslo, je to 4. odkaz zhora-jmenuje se -komu patří telefonní číslo. klikněte na odkaz, otevře se -ušetřeno.cz, sjeďte kousek dolů, je tam napsané -jak vyhledat telefonní číslo. klikněte na 1. odkaz-kdovolal.cz. otevře se odkaz -kdo volal, vpravo nahoře zadejte číslo a dejte hledat.objeví se žlutá značka v ní vykřičník, a máte tam napsáno -návod jak lze službu zastavit. je to dost rozsáhlá metoda, jak jsem ji popsal-držím vám pěsti, at vám to vyjde!
Ahoj vy jste právě klikl na vir a jeste jste to zaplatil ! Jsou to jen viry který ti vždy po dnu odečtou částku !
Ne, na vir neklikl, žádné viry to totiž nejsou. Jde o obyčejná vyskakovací okna, jaká můžete potkat i na PC, jenže na mobilu či tabletu se jich zbavuje hůře (zvlášt, když jsou přes celý displej a opakují se.. na většinu vystačí opakovaný stisk klávesy "ZPĚT", někdy je ale jistější zavřít list prohlížeče nebo celý prohlížeč). Žádná stránka vám nemůže "skenovat" mobil a během vteřiny zjistit, že tam máte několik virů. Je to jen dobře mířená "reklama", která uživatele buď na něco naláká (výhra, bezva výdělek, něco zdarma..) nebo vystraší (třeba tou hromadou virů v mobilu). Kdyby měli lidé trochu více povědomí o tom, s čím si hrají, měli by o hromadu starostí méně. Neklikejte na reklamy, "super" nabídky kdejakých blbostí, cokoliv zdarma, návody na zvětšení p..., hlášení o X nalezených virech nebo nejnovější programy z pochybných zdrojů a jste víceméně v suchu.
A když už se nedopatřením přihlásíte k odběru nějakých prémiových zpráv, zjistěte si kdo je poskytuje (např. podle tel. čísla na googlu nebo podle informací z těch zpráv), jaké jsou podmínky té služby a fofrem to zase zrušte. Na žalobu zapomeňte, když si odesláním zprávy dobrovolně něco sjednáte, aniž byste věděli co a za jakých podmínek
Omlouvám se, že neodpovídám, ale vkládám do této rubriky další dotaz:
Včera jsem dostal vyúčtování za únor a mám tam stženo 118,- Kč za poslání 5 SMSek a 1 DMS.
S naprostou jistotou vím, že z mého mobilu nebyla odeslána ani jediná SMSka, protože jej používám jen já a žádné děti doma nemáme, že by si s ním snad někdo hrál.
Vůbec nevím kam šlo těch 99,- Kč, ani jestli se jedná o jednorázovou platbu, nebo se bude každý měsíc opakovat.
Číslo, kam mělo údajně odejít 5 SMSek je: 90309
Číslo kam šla DMS na 99,- Kč je: 90309099
Poradíte mi, prosím, co mám dělat, aby se takoví šmejdi na mě neobohacovali? A jak se mohlo stát, že jsem žádné SMSky neposílal a přesto jsou na mé tel. číslo naúčtovány?
Můj tel. operátoj je Centropol (virtuální operátor Vodafonu). Za vaše rady předem děkuji.
Ještě dodávám, že mě ani nebyla na mobil zaslaná nějaká SMSka, kterou bych třeba potvrdil, ani jsem nestahoval nějakou hru nebo placenou aplikaci. Aplikace jsem stahoval jen přes Google Play, a to neplacené (navigace).
Jen sem jednou našel v mobilu zmeškaný hovor ze skrytého čísla. Hovor jsem nepřijal, jen byl zmeškaný, a na skryté číslo ani později reahovat nejde - ze seznamu hovorů jsem to vymazal.
Dobrý den, jen doplním, že se mi stalo totéž.
Jde o firmu Dimoco, kontaktovat je můžete mailem na info-cz@mobileinfo.cc, telefonicky na 84444484 a dožadujte se zrušení služby, vymazání vašeho telefonního čísla z jejich databáze. Já jsem rovnou volala a bylo mi sděleno, že služba bude zrušena do 24 hodin. Požadovala jsem potvrzení, které mi poslali mailem.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.