Nejste přihlášen/a.
Pěkný den,
zkusila bych si dát jinam, třeba zvuk něco ruší. Pokud to nezabere, nahrajte video, např. do telefonu a reklamujte znovu a znovu s tím, že bych jim vždy video ukázala a trvala na tom, že pokud to podle nich není vada, at to zapíšou do protokolu k reklamaci a dají tam razítko, že to dám k posouzení jinému znalci. Jednou jsem takto pořízené video s vadou, která se 3x při reklamaci neprojevila dala na ulozto.cz a poslala, jak technikům, tak prodejci odkaz a během pár hodin byla reklamace vyřízená.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.