Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
mám Microsoft Lumia. Mám internet v mobilu. Na účtu O2 jsem zablokoval znovuo bnovení internetu, které mě stálo asi 49 korun na týden, Když se mi účtoval internet a 24 hodin, zablokoval jsem si přímo v mobilu, aby nestahoval žádná data (mobil si je prý stahuje, jakmile jste mimo wifi). I přesto, že jsem mbil používal v práci, opět mi přišl sms, že mi odečítají 29 kč na 24 hodin za přístup k internetu. Problém je v tom, že vím, že jsem ho nepoužil. Proč zase platit za služby, které nepoužívám!? Samozřejmě jsem volal na o2 linku, aby mi toto zrušili, že to prostě nepozřebuji. Nevím, zda to dělají naschvál, když má člověk pár kaček na kreditu a oni najednou naúčtují zase nějakou částku za nic. Už mě to fakt víte co a nevím, co s tím dál. Leda změnit operátora. Vím, že mi říkala spolužačka, že jí taky naúčtovali za sms, co neposlala, a když se ozvala, vrátili jí to. Asi využívají toho, že se na to člověk prostě vykašle a řekne si, že na to asi zapomněl. Ale nevím, na co mám platit internet v mobiluk, když jsem ho bloknul, proboha, Už mě to fakt štve. Co tedy dělat? Volat zase na linku. Oni mi to tam prve zrušili, ale zase chtějí peníze za data, která jsem nevyužil :-/
Dobré odpoledne,
rádi situaci prověříme. Zašlete nám, prosím, váš požadavek včetně telefonního čísla pomocí aplikace na www.o2guru.cz/guru
S pozdravem
Sandra, O2 Guru
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.