Nejste přihlášen/a.
Zdravím, vlastním iPhone 6S (koupen 22.12.2015). Potýkám se s malou výdrží baterie (ani ne 12 hod.), zaplý spořič baterie, občas FB, WhatsApp. Mobil byl koupen v o2, hlavně mě zajímá, jestli má někdo podobnou zkušenost, hlavně jak se to řeší. Štve mě, že do toho telefonu budou vrtat a už bude opravovaný...
Díky za odpovědi, Adis
Reklamoval jsem iphona dvakrát. Poprvé to byl iphone4, flek v rohu displeje, vyměněn za nový kus. Podruhé iphone5, nefunkční powerbutton, opět vyměněn za nový kus. Takže telefon nasavte do továrního nastavení a pokud se situace s výdrží nezlepší, reklamujte. Nejspíše budete mít doma do tří týdnů nový telefon.
Podívejte se na nastavení sítě. Máte-li nastavení sítě 3G (výrobcem samozřejmě doporučeno) jako tomu bylo u mého telefonu, je možné, že telefon nabijete večer a ráno máte 40%. Neustále jsem měl zmeškané hovory, byt byl signál dostačující. Přenastavil jsem si telefon na 2G a nemám problém udržet telefon více jak 5 dní (nepoužívám internet).
Až nyní jsem si na vámi uvedené fotografii všimnul, že máte opravdu nastavenou sít 3G. Ta nemá pokrytí signálem všude jako 2G a neustále se vyhledává, tím baterka umírá přímo před očima.
Toto je na reklamaci. Můžete zkusit tovární nastavení, ale tato výdrž opravdu není normální, dnad kdyby Vám na mobilu běželo nonstop video s maximálním jasem.. Může být i vadn kus baterie. Mě na iPhone běží synchronizace e-mailů, FB, Viber, Skype, LTE, čtu noviny, sem tam podcast, radio přes BT do externého repro a minimálně den, resp. 24 hodin při této zátěži drží, jinak několik dnů.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.