Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak postupovat pri vymene pojisteneho mobilu

Od: borivoj* odpovědí: 2 změna:
Dobry den, zakoupil jsem si mobil a nechal ho v Planeu Elektru pojistit proti poskozeni za 1500,- . Tyden po koupi mi spadl na kanal pred domem, a displej vubec nereaguje. Na prodejne mi dva mladi nezkuseni prodavaci odmitli vydat novy telefon, na ktery mam narok, s tim ze se mam obratit na firmu ktera poskytuje pojistku. Jak mam postupovat, aby mi dali v Planeu novy mobil? Dekuji

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x
Tak snad máte nějakou pojistnou smlouvu s nějakou společností, a na tu se musíte obrátit. Určitě tam bude taky nějaký kontakt.

 

danys*

0x

Nový telefon vám nedají. Měli s vámi sepsat nějaký protokol, přístroj odeslat k posouzení, zda se telefon vůbec vyplatí opravovat - toto stojí asi 300kč, což hradíte vy, pokud se to vyplatí opravit, tak vám přístroj opraví, vy zaplatíte spoluúčast.

Pokud se rozhodne, že se nevyplatí tel. opravit, tak vám pojištovna vyčíslí, kolik vám vyplatí - cena telefonu v době poj. události - platba za posouzení. U České pojištovny vám část peněz vyplatí a zbylou část vám pošle až poté, co zašlete fakturu od nového mobilu, který si zakoupíte.

Měl jste smůlu, že se na prodejně sešli všichni nezkušení. Na druhou stranu mně překvapuje, že když jste si tel kupoval a pojištoval, tak jste se nezeptal, jak to pak probíhá při poj. události.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]