Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak postupovat pri vymene pojisteneho mobilu

Od: borivoj* odpovědí: 1 změna:
Dobry den, zakoupil jsem si mobil a nechal ho v Planeu Elektru pojistit proti poskozeni za 1500,- . Tyden po koupi mi spadl na kanal pred domem, a displej vubec nereaguje. Na prodejne mi dva mladi nezkuseni prodavaci odmitli vydat novy telefon, na ktery mam narok, s tim ze se mam obratit na firmu ktera poskytuje pojistku. Jak mam postupovat, aby mi dali v Planeu novy mobil? Dekuji

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

majsterjoe*

0x

Asi nejlepší bude, obrátit se na firmu která vám poskytla pojistku. Pokud máte na pojistce Planeo Elektro, pak na ně musíte tlačit.

Přečtěte si podmínky pojištění. Tam bude co a jak dělat.

Dle jejich stránek, pokud máte pojištění na stejném dokladu jako koupi telefonu, pak máte nárok na výměnu přímo u nich.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]