Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nedodané zboží

Od: evanyvltova odpovědí: 4 změna:

Dobrý den,

objednala jsem si u společnosti OKAY s.r.o. dva druhy zboží. Počítačovou myš za 99kč a externí disk za cca 1500 kč. Zboží jsem zaplatila převodem, ale přišla mi pouze myš, disk ne. Na mé dotazy, kdy dostanu zboží, které mi společnost dluží, mi odpověděli ohledně čísla objednávky a tím veškerá komunikace skončila. Na další dotazy mi už společnost neodpovídá. Můžete mi poradit? Děkuji Eva Nývltová

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

luig

0x

Stále opakovaná chyba placení převodem předem a poté všichni udivení co k tomu dodat.

mot
a kdyby zaplatila dobirkou,tak by to bylo v cem jiny?

 


0x

Předpokládám, že balíček s myší přišel nepoškozen. Jelikož nevím, co vám na váš dotaz přesně odpověděli, pokud se jednalo o jednu objednávku, určitě bych dodání písemně zaurgovala a žádala vysvětlení z jakého důvodu disk nepřišel, když jste jej už zaplatila. Zrovna OKAY patří podle mě mezi solidní e-shopy, proto mě překvapil váš problém s nimi. Zřejmě se bude jednat jenom o nedorozumění.

 

ohneta*

0x

840116529, to je číslo na zákaznickou linku Okay elektro. Zavolejte tam a popište svůj problém. Taky se mi nezdá, že by vás jen tak odbyli.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]