Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vrácení peněz za rozbitý spotřebič na splátky

Od: rotvajler3 odpovědí: 5 změna:

Dobrý den,

řeším doma jednu situaci. Koupili jsme si před 3-mi týdny velkou chladničku za 13 990 Kč. Chtěli jsme ji na splátky a tak jsme to dali 10% hned ( tj. 1399 Kč ) a zbytek 10x 1399 Kč. Teď máme lednici 3 týdny a i kyž to máme dané na nejvyšší stupeň teploty , tak se strašně vzdau namražuje a boky jsou stále hrozně rozpálené. Motorek jede skoro furt , takže se mi nechce ani věřit , že splňuje A+++.Chladničku jsme nechali stát 24 hodin a až poté zapojili

S prodejcem jsem se bavil , a říkal , že by to poslali na reklamaci a do 30-ti dnů by to bylo hotové. S tím jsem nesouhlasil , nemohu být měsíc bez lednice. Vím že když se vyskytne vada do 6-ti měsíců , tak mám nárok buď na nový spotřebič nebo vrácení peněz. A zde je háček , stejnou chladničku již prodejce nemá a když jsem mu říkal , že at nám tedy vrátí 1399 kč ,zruší uvěrovou smlouvu , ten krám at si odvezou a je to vyřešené. On ale řekl , že mohou zrušit pouze úvěr , ale těch 1399 Kč propadne. Zdá se mi to na palici , 14 stovek za 3 týdny používání lednice? Kde to jsme. Proto potřebuji poradit , jestli je to opravdu pravda , nebo se nás snaží ojebat. Neřeknu kdybych to chtěl sám vrátit , že se mi třeba nalíbí , ale za závadu já nemohu, a nehodlám za ni platit.

Děkuji za rady.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

filip17*

0x

Dobrý den,

co úvěrové podmínky? pročítal jste? Mělo by tam o tom něco být.

 

stirecek*

0x

A co bys chtěl, když ji tůruješ na plný výkon. Moje lednička jede na jedničku, když je plná, tak na dvojku.

doplněno 18.08.15 22:13:

Píšeš, že ji máš na nejvyšší stupeň, jak to mám chápat? Jinak ta vlhkost se namrazí na zadní stěně, poté odmrazí a vyteče ovorem ven a pořád se to tak opakuje. Je ale divné, že motor pracuje skoro pořád...zkusil bych dát na jedničku, co to udělá.Já o něm vůbec nevím. Ono teď je doma horko, navíc vysoká vlhkost, když prší

rotvajler3

Netůrujeme ji , výrobce udává nejoptimálnější 2-3 stupeň , máme ji na dvojce a pořád namražuje , i když je v lednici cca 7 stupňů. Otevírá se jen párkrát za den , jsme poze dva a dává se tam vždy maximálně pár věcí ( z 5-ti polic jsou dané věci pouze na cca 3 plicích , takže ji ani nepřetěžujeme.

 

mcmerkurion*

0x

víceméně má prodejce pravdu> je ochoten vrátit peníze za zboží> že to zboží je na úvěr,je věc druhá,každé zrušení,předčasné splacení něco stojí...

 


0x

Uvědomte si prosím, že máte dvě smlouvy - s prodejcem "kupní smlouvu" a s úvěrovkou "smlouvu o úvěru". Tj. řešte ne jako předčasné ukončení ale jako reklamace uznaná prodejcem !

No a pak už jen záleží na podmínkách, které jste podepsal. Ty slušnější firmy by měly mít možnost "ukončení reklamací" mít jako vrácení bez sankcí.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]