Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak se zbavit mobilu z šedého dovozu?

Od: janlauryn* odpovědí: 8 změna:

Zdravím všechny, v únoru jsem zakoupil na eshopu Megatel.cz mobilní telefon Nokia Lumia 830. Bohužel jsem přišel na první problémy až po uplynutí 14 denní lhůty. V autorizovaném eshopu mi zjistili, že mobil byl určen pro hongkongský trh. Začaly se vyskytovat takové problémy, které zabraňují normálnímu používání. Dá se vůbec takový mobil v nějakém bazaru prodat?

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jokeer*

0x

U podobných prodejců se vždy ptejte o jakou distribuci se jedná. Mohu se zeptat jaké problémy se objevily? Většinou nebývá s dovozem nějak velký problém, pokud má telefon nějaké problémy tak jej dejte reklamovat. Telefon můžete prodat normálně na internetu, nicméně kupujícího o všem čestně informujte, v bazaru jako kamenném obchodě vám za telefon moc nedají, většinou se více vyplatí prodej na internetu.

janlauryn*

Dobrý den, děkuji za reakci. Jedná se o softwarové chyby. Fotky jsou při prohlížení v galerii rozostřené, vypadává hovor (účastník není dostupný) - ikdyž jsme stále spojeni, popisky aplikací překrývají ikony, velmi často mobil totálně zamrzne. Reklamace přímo u prodejce nepřichází v úvahu, protože ten je údajně neřeší a dokonce je schopný mobil úmyslně poškodit. Cena za přehrání firmwaru u autorizovaného servisu je 800 Kč.

reklamacd

Pokud eshop má nějaké obchodní podmínky včetně záruky tak řešit musí. Jinak stačí ČOI. Pokud se deklaruje jako sprostředkovatel, tak to je smůla.

janlauryn*

Jak mám s takovými lidmi řešit reklamaci, když mi do očí jasně lhali a ikdyž jsem tvrdil, že v autorizovaném servisu jsem si nechal mobil ověřit, stále mluvili o EU distribuci. Když je telefon z Hongkongu, museli by ho opravit sami. Jenže oni prodávají mobily od různých značek a nemůžou se ve všech vyznat.

reklamace

To se mám opakovat. Napiš na ČOI oni je provetraji

janlauryn*

Zaznamenal jsem co jste napsal. ČOI jsem podal podnět asi před týdnem.

jokeer*

Hezké ráno,

obratte se přímo na reklamační středisko (Adresa pro zasílání reklamací), nevidím důvod proč by vám telefon nevzali. V opravách se tam jistě vyznají, pokud nedokážou telefon opravit, musí vám dát nový nebo vrátit peníze. Rozhodně dejte telefon tam!

iz*

Tak se obratte na ČOI.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]