Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, koupila jsem si přes internet LCD televizor, který měl být poslán ze skladu a já jsem si ho měla vyzvednout v prodejně. Televizor byl připraven k vyzvednutí. Po vybalení z krabice jsem zjistila, že má přednastavené programy a je upevněn ve stojanu. Proto jsem volala do prodejny a ptala se, jak je to možné, když má být televizor úplně nový. Potvrdila se mi moje domněnka a bylo mi řečeno, že můj televizor byl vystavovaný na prodejně. Ale o tom mě nikdo neinformoval. Za svoje peníze chci nové zboží a ne to, co je každý den zapnuto někde na prodejně. Mohu se proti tomu nějak bránit?
Jsem přesvědčen, že ano. Přece jtse si nekupoval ze ,,second handu"a platil jste za nové zboží! Zkuste zajít do prodejny a reklamovat - požadovat nový. Pokud vám nevyhoví určitě se obratte na spotrebitele.info/... - SDRUŽENÍ OBRANY SPOTŘEBITELŮ. Určitě to vyřešíte.
asi každý chce novou věc, ale jsou věci, které stojí za to koupit s regálu, nebo z předváděčky. Na výstavě před mnoha roky předváděli žehličku - napařovačku z Itálie (Ariete). Na plný výkon ji nechali stát na silonových punčochách, dámském prádle, vlněné šále a nic se nespálilo. Na spodek desky nabízeli šáhnout. Udělal jsem tam kabaret, označil žehličku "čínou", plivnutím na plochu jsem ověřil žhavost a nechal jsem je žehlit a funfovalo to. Tak jsem ji koupil, ale řekl jsem že si beru tu s označenou fixkou. Říkali, že mají samozřejmě nové nerozbalené, ale vzal jsem označenou a je perfektní do dnes. To samé s vysavačem na praní koberců (Thomas), je z předváděčky na výstavišti, vzal jsem ho, jen příslušenství mi dali nové a ještě 1000,- slevu. Stejně tak jsem nedávno získal 1000,- slevu na Placku Panasonic-Viera (TX-32LED8F), kterou jsem vzal z regálu a ještě mi nastavili všechny prg. Hned nato jsem prodal DBV-T, který byl zbytečný. Myslím si, že to není opotřebené, ale spíš dobře zahořené. Vždyt se podívejte na tachometr nového auta a pokud auto někde rok stojí a dají Vám na něj slevu, tak vědí proč.
doplněno 18.02.09 19:56:... samozřejmě s plnou zárukou - Ahojas Troja
LCD vystavený na prodejně pokud ani nevíte jak přesně dlouho tam byl není nejlepší nákup ani se slevou 1000,-. Nemusí být totiž "dobře zahořený", ale naopak dost "vyhořený". V obchodech často běží v jednom kuse, přitom nastavení podsvícení a kontrastu jsou na skoro maximální hodnoty, což jde potom na úkor životnosti panelu. Ten samozřejmě neodejde ještě v záruce :o).
U internetového obchodu máte ze zákona možnost do 14ti dnů (kalendářních ne pracovních) odstoupit od smlouvy i bez udání důvodu. To že jste převzala zboží v prodejně není důvodem k zániku tohoto práva. Podstatné je,že smlouva byla sjednána přes internet, zboží předáno bez rozbalení a překontrolování stavu. Bylo-li navíc již používané, jde o porušení smlouvy ze strany dodavatele. Pokud vám tedy zboží nevymění, chtějte peníze zpět a kupte ho jinde u spolehlivějšího dodavatele a tomu nespolehlivému udělejte "reklamu". Vystavované zboží je samozřejmě také možno koupit, ale musela byste o tom vědět, souhlasit s tím a mělo by být za nižší cenu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.