Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,reklamoval jsem u jedné společnosti mobilní telefon,ale poslal jsem ho omylem na její firemní sídlo místo na reklamační oddělení.Obě jsou v Praze.Z reklamačního mi psali,že jim musím ten balík nějakým způsobem doručit z jejich sídla do reklamačního oddělení,sám se prý z jejich sídla neodešle... (do Prahy to mám 300 km). Jak tohle řešit?Mají na to právo? Započala tedy již reklamační lhůta,i když byl balík doručen na jinou firemní adresu,ale mají ho fyzicky tam? Rozumíte,prosím,této problematice někdo?
Dík moc
Co takhle zkusit zavolat na to firemní sídlo a normálně služně je poprosit,zda-li by byl někdo tam tak ochoten a balíček buď opětovně zaslat na "jejich reklamační "sídlo a nebo ho tam popř.zavezl.Náklady na opětovné poštovné např.započíst k opravě nebo aby zaslali fakturu...určitě by vás to vyšlo levněji,než cesta tam a zpět.Zkuste zavolat a domluvit se.Popř. podívejte se na webové stránky prodejce,jak to s případnými reklamacemi vůbec má.Některé firmy uvědějí,že reklamaci je možné provést i v sídle firmy,za což bych to slovo "firemní" i považoval.
Ale nezapomeň na ten protokol. Já ocituji, co v něm má být
datum podání reklamace
co je obsahem reklamace
jaký způsob vyřízení spotřebitel vyžaduje – opravu,slevu,odstoupení.
Tato vůle spotřebitele musí být pro případný další spor uvedena vždy.
jak bude reklamace vyřízena ze strany prodejce
kdy bude reklamace vyřízena – pozor na lhůtu-bez souhlasu jen 30 dnů
pokud bude přijetí reklamace zamítnuto, pak písemné zdůvodnění.
S pouhým konstatování " zamítnuto" se dobrý spotřebitel nespokojí.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.