Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, již jsem sem ohledně tohoto tématu psal, ale nedostalo se mi adekvátní odpovědi, tak to zkusím ještě jednou. Před Vánocemi jsem si koupil mobil prestigio. V lednu byl poprvé v reklamaci se závadou na displeji, ktero prý tento model velice často trpí. Po návratu z reklamace vydržel 6 dní a závada se vyskytla znovu. Po dalším měsíci mi telefon vyměnili za úplně nový kus. Dnes to jsou 4 dny, co jsem dostal nový kus, s novou zárukou, novou fakturou atd. a stejná závada se opět projevila. Rád bych se vyhnul kolotoči reklamací a chtěl bych vrátit peníze, jelikož mobil potřebuji a tento model vůbec nefunguje jak má. Proto bych se chtěl zeptat někoho, kdo se v tomto vyzná, aby mi řekl, jak mám postupovat, zda telefon musí zase do reklamace nebo zdali mám nárok na vrácení peněz do 14 dnů? Nebo jestli lze argumentovat tím, že se jedná o vadu výrobní (tj. do půl roku)? Děkuji za odpovědi.
V minulém tématu vám přece bylo řečeno, že vrácení zboží do 14. dnů se týká jen zboží, které nevykazuje žádnou vadu. A bylo řečeno i to, že máte nárok na vrácení peněz, jelikož jste přístroj koupil už vadný. Co víc chcete slyšet?
Zcela stručně - pokud se stejná závada vyskytne třikrát za sebou, můžete navrhnout odstoupení od smlouvy. Jenže dvě věci - jedná se o firmu OK, se kterou jsou problémy a je nutné věc zpravidla řešit přes ústředí a druhá - oni Vám dali nový telefon, takže se nejedná o původní výrobek,čímž se oni budou ohánět a budete zřejmě muset opět reklamovat a reklamovat a čekat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.