Nejste přihlášen/a.
Dobrý den
chtela bych se zeptat v nedeli jsem do vkladoveho bankomatu vkladala penize bankomat se uvedl do stavu mimo provoz bankovky se mi nepřiřadily k učtu ani mi je bankomat navratil zpet volala jsem na jejich linku tak my tvrdily ze tedy mohu podat stižnost tak jsme to tedy po telefonu udelali a ze prej budu mít večer penize na učte to se nestalo tak jsem tam volala co se deje a tam mi řekli že o žadne stižnosti tu nic neni a tentokrat ji semnou važne operatorka udelala no a od te doby stim nikdo nic nedela co mám dělat? mám nejake placení ty penize nutně potřebuju jsem z toho tak zoufalá
Zašla jste na pobočku ČS ve městě,kde je umístěn ten bankomat?
doplněno 10.02.15 23:32:Tady nejde o to,co ta ženská řekla,tedy jestli Vám někdo půjčí,ale o to,že spořka prostě sbalila prachy a ani nemrkla okem.
Zašel bych tam ještě jednou a nechal si vyjet nějaký výpis z toho bankomatu,zda tam ty peníze byly zaregistrovány a pokud nebudou ochotni,asi bych šel na policajty.
Mi se stalo v Německu,že mi bankomat nevydal peníze,já letěl na pobočku,vyplnil tam formulář a za tři dny byly peníze zpět na účtu.No,ale bylo to mimo tuhle džungli.
Zavolejte znovu, at vám sdělí kde to vázne. Na pobočce s tím nic udělat nemůžou, tam nemají přehled o těchto věcech.
doplněno 10.02.15 23:44:Zajdo a co by ti policajti asi udělali. Šli by do spořky a donutili by bábu za okýnkem s pistolí v ruce k vydání sežrané částky? Nicméně na to spořka má nějaké lejstro, které vám měla dát vyplnit, aby jste svou reklamaci měla potvrzenou i písemně. Snad to vše dobře dopadne.
doplněno 10.02.15 23:47:Spořka má i ombudsmana, kdyžtak se zkuste obrátit i na něj. Možná to trochu popožene csas.cz/...
Volala jsem a absolutne se semnnou o tom nechtějí bavit furt to same dokola "ted to řešíme" a naschledanou
Hlavně klid. Není to jednoduché vydržet, to věřím, ale berte v potaz, co vše teď banka musí udělat. Musí se prověřit vklad, fyzicky bankomat i záznamy z něj. Vše musí souhlasit na korunu, banka není holubník. To prověřování může trvat i několik dní, nejde to hned na kliknutí. Na infolince vám k tomu nic moc neřeknou, protože ty reklamace vyřizuje jiné oddělení a telefonisti vědí houbeles, v jakém to je stavu.
Mimochodem - oficiálně má banka na reklamaci platby až 30 dnů, nicméně každá normální se snaží vyřídit tyhle věci hned.
Zajimalo by me zda mi zaplatí penale co mi vznikly kvuli penezum co mi zadrželi a já nemohla zaplatit to co jsem potřebovala?! sem z toho dost na palici
Dobrý den , ,
rád bych jen informoval ,že veškeré potíže s bankou je vždy lepší řešit písemně ,to znamená zajít na pobočku , pracovník banky musí sepsat reklamaci a jedno vyhotovení dostane klient. Vždy tak máte papír resp. potvrzení v ruce.
Přeji, at Vám to dopadne dobře.
Petr Baier
pb.consulting@mail.com
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.