Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace - okay

Od: jakubicek odpovědí: 1 změna:

Dobrý den,

mám na Vás dotaz ohledně reklamace mobilního telefonu prestigio v prodejně OKAY. Mobilní telefon jsem dostal k Vánocům, avšak fungoval 6 dní a začal zlobit displej. Na webových stránkách se dá sledovat stav reklamace, a mám tam již hruba 14 dní status odesláno: to jako znamená, že mobil je stále na cestě do servisu nebo jak si to mám vysvětlit. Proto bych se chtěl zeptat, jestli má někdo zkušenosti s reklamací v OKAY, popřípadě, jak dlouho Vám trvalo než Vám reklamaci vyřídili?

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

layborr*

0x

Protože chci kupovat pár věcí (mobil,tv,Hi-fi,...) tak jsem začal hledat recenze na reklamace na různé obchody s elektronikou, podle porovnání cen jsem původně chtěl koupit něco i v Okay , ale narazil jsem na tohle, obchody.heureka.cz/...,

můžete se zeptat přímo u zdroje ,

ale pro mě tento obchod skončil .

doplněno 13.01.15 21:53:

+ ekonomika.idnes.cz/...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]