Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Symbiam - nefunguje obchod

Od: elisa24® odpovědí: 3 změna:

Dobrý den, mám mobil NOKIA N8 (Symbian) a když chci něco stáhnout z Nokia Obchodu, objeví se hláška: Při přihlašování došlo k potížím. Zkontrolujte datum a čas telefonu. Nevíte prosím, co s tím mám dělat? Děkuji

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

stan33

2x
Zkontrolovat datum a čas?
Ale vážně Microsoft se chystal zrušit u obchod-neudělal to už? Jinak tradiční restart, reinstal aplikace atd...nebo počkat. ..nebo zkusit obchod Opery ta prý bude symbian nadále podporovat . Já vždycky vyčistil systém pomocí Xplore a přeinstaloval obchod ze zálohy když nefungoval dlouho. A není nějaký problém v připojení na internet?
Zkuste aktualizovat Nokia(OVI)Store.
A ze srandy zkuste posunout datum o rok zpět

 


Moc děkuji, v prohlížeči Opera to jde.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]