Nejste přihlášen/a.
Pokud je zakoupené zboží vadné, nelze ho vrátit ve 14 denní době vrácení. Leda, že by jste nepřiznal že je vadné. Ale to si prodejce může zjistit.
Každopádně můžeš žádat o výměnu zboží.
Na vrácení zboží nárok nemá
doplněno 28.12.14 13:05:Je tedy třeba reklamovat závadu a požádat buď o vrácení peněz, výměnu zboží, nebo o slevu. Ta je v tomto případě ale bezpředmětná.
A zakoupil si ho přes internet nebo v kamenné prodejně? 14ti deení záruka vrácení peněz bez udání důvodů platí jen pro zboží zakoupené přes internet. Nicméně pokud se závada projeví do 6 měsíců od koupi, bere ses to tak, že kupující zakoupil vadný výrobek a má nárok na vrácení peněz.
To jsou špatné informace, v případě koupě zboží přes internet neplatí 14tidenní lhůta pro vadné zboží. Při reklamaci do 6 měsíců máte nárok na výměnu zboží, nikoliv na vrácení peněz.
Pro tazatele: Pokud vrátíte zboží do 48 hodin od převzetí zboží, máte nárok na vrácení peněz, pokud jste lhůtu nestihl, máte nárok na již zmiňovanou reklamaci do 6 měsíců, kde by vám zboží vyměnili. Také záleží hodně na ochotě obchodníka, často se dá dohodout a peníze vám třeba vrátí, i když ze zákona nemusí.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.