Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Postup při reklamaci

Od: kristyna* odpovědí: 4 změna:

Zdravím,

zakoupila jsem mobilní telefon zn.LG 9 Black u obchodního řetězce DATART. Již od začátku měl problémy s přijímáním sms. Odesílatel měl v mobilu zprávu jako doručenou i operátor potvrdil, že mobil všechny zprávy přijal, přesto se v zařízení neukázaly. Závada je nepravidelná a jednou za čas mi některá sms nepřijde a stává se to u různých odesilatelů. Mobil jsem odeslala na reklamaci k prodejci a ten ji zamítl jako neoprávněnou s tím, že mobil splńuje všechny parametry a že závada nebyla zaznamenána. Chtěla jsem poprosit o radu, jak mám pokračovat dál. Prodejce reklamaci uznat nechce a mobil nefunguje správně. Děkuji za každou podnětnou radu.

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x
Prostě bych to dal opět na reklamaci v jiném datartu. Pokud by nepomohlo, zbývá jen soudní znalec a soud.
ohneta*

Proč v jiném? Stejně ho pošlou do stejného servisu.

 

buss

0x

Podívejte se do OZ, začněte klidně od § 2079, pak je prodej v obchodě, postupuje se dle něj. V nejhorším případě dát ke znalci.

lindaf*

Dobrý den, pokud vám byla reklamace zamítnuta s tím, že je neoprávněná, sežeňte si důkazy! natočte video, nechte si poslat vyjádření od operátora...atd., měla jsem problém s notebook, dvakrát mi byl vrácen s tím, že je ok, natočila jsem tolik videí, že se nestačili divit a už mi to nikdy nezamítli

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]