Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace elektroniky

Od: flip odpovědí: 4 změna:

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zda-li při reklamaci například tabletu musím dodat veškeré příslušenství, které jsem obdržel po zakoupení přístroje. Jde mi o to, že USB konektor na tabletu nefunfuje tak jak má a chci jej reklamovat, ale už například nemám sluchátka a orig. nabíječku. Děkuji za odpovědi

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

doktpr365*

0x

Nejspíš záleží na prodejci co bude požadovat.Jednou mobil chtěli s baterkou,jinde bez.Sluchátka po mě chtěli ale nekoukal jak vypadají. Nabíječku jsem dal taky jinou.

 


0x

Reklamoval jsem foták, přinesl jsem všechno a vzali si jen samotný přístroj.

Neteř reklamovala dva mobily, pokaždé jiná závada, ale pokaždé vzali přístroj a nabíječku. Sluchátka nechtěli.

Takže asi záleží na prodejci. Možná taky na konkrétní závadě.

pfpetr*
Spousta prodejců myslím ze i slza tuto závadu neuznává , je totiž hodne častá a většinou zpusobena spatnou manipulaci se zapojeným nabijenim

 


0x

Myslím, že budou chtít originální USB kabel.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]