Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zda-li při reklamaci například tabletu musím dodat veškeré příslušenství, které jsem obdržel po zakoupení přístroje. Jde mi o to, že USB konektor na tabletu nefunfuje tak jak má a chci jej reklamovat, ale už například nemám sluchátka a orig. nabíječku. Děkuji za odpovědi
Reklamoval jsem foták, přinesl jsem všechno a vzali si jen samotný přístroj.
Neteř reklamovala dva mobily, pokaždé jiná závada, ale pokaždé vzali přístroj a nabíječku. Sluchátka nechtěli.
Takže asi záleží na prodejci. Možná taky na konkrétní závadě.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.