Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
pokusím se situaci popsat stručně a jednoduše, jelikož by se dalo napsat několik stránek.
Jednoho dne jsem zakoupil mobílní tel. Samsung Galaxy S4. Po vložení SIM mobil nefungoval - téhož dne jsem ho reklamoval. Po cca 20dnech se mi ozvali, že mobil je opraven. Při převzetí na prodejně jsem ho vyzkoušel, ale bohužel opět stejná vada - akorát mi řekli, že zašlou na reklamaci znova. Po dalších 20-ti dnech mi zaslali SMS, že reklamace nebyla uznána z důvodu stáhnutí nelegálního softwaru. Žádný software jsem nenahrával, jelikož mi mobil vůbec nikdy nefungoval.
Jakým způsobem bych se mohl prosím Vás proti této situaci bránit?
Jedná se o firmu, která má v recenzích na Heurece desítky popsaných podobných problémů od zákaníků. Toho jsem si bohužel všiml až po zakoupení telefonu.
Děkuji za odpověď
Práva stále má. Jen se jich bude muset domáhat s trochou výhrůžek a možná soudně. To bývá u české justice na dlouho a výsledek se nedá předpovědět. Ale pokud neopravený telefon odmítl převzít, má šanci. Pseudoservis nebude moci tvrdit, že oni přístroj poprvé opravili a zákazník ho doma potouchle poškodil nelegálním sw.
P.S. Logika mobilně telefonních takyopravářů je opravdu kouzelná - nefunkční přístroj převezmou, reklamaci uznají a "opraví". Při předávání "opraveného" přístroje zákazníkovi, mobil už při zkoušce na prodejně nefunguje. (Ten, kdo vyřizuje reklamaci - tu první, uznanou - má povinnost předvést, že přístroj funguje - nefungoval.) Následně je reklamace zamítnuta z důvodu údajného stáhnutí nelegálního sw. Jediný, kdo za popsaného průběhu reklamace mohl do mobilu stahovat nelegální sw, je ten "opravář", co páchal první opravu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.