Nejste přihlášen/a.
Ahoj..
Rád bych se vás zeptal jestli máte zkušenosti s tím když jste reklamovali telefon a stav byl v pořádku a příjde poškrábanej, tedy v servise ho poškrábali. Jak to řešit? děkuji za odpovědi
Prijde poskozenej, znamena ze jsi ho posilal postou? Mas nejake jejich vyjadreni?
Servis pri prijmu vyrobku do opravy, v případě, že je výrobek nějak poškozen, měl by toto zapsat do reklamacniho protokolu. V tomto pripade je dokazovani ze uz byl vyrobek poskrabany na nich.
Urcite jim televon vratit zpet a uvezt tento problem.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.