Nejste přihlášen/a.
Zdravím dříve jsem měl tarif u Vodafonu a když jsme ho zrušili tak náma dali nějaký polo-předplacenku. (Můžeme volat kolik chceme, ale neplatí žádný tarif a po měsíci příjde vyúčtování).
Chtěl bych změnit operátora na Blesk mobil, ale nevím co dělat k přechodu čísla musím něco řešit s Vodafonem? Nebo stačí počkat do konce měsíce zaplatit u něj dosavadní útratu a v obsluze BLESK mobilu převod čísla udělat?
Blesk to má popsané na svých stránkách. Koupíš si jejich simku, na stránkách samoobsluhy zadáš pokyn k převodu. Pak ti přijde tzv. PAC kód, který je nutné doručit na Vodafon. Nejlépe na prodejnu, neboli kontaktní místo, kde to zadají do systému a pak už jen čekáš, kdy stará karta přestane fungovat. průběžně tě Blesk informuje SMS zprávou, jak je převod daleko.
Samozřejmě je nutné se připravit na přemlouvání a vykecávání proč přecházíš a taky výhrůžky, že se už někteří od Blesku vrací zpět k Vodafonu
Tak to, abych o šel koupit dneska, protože zítra se zrovna k Vodafonu dostanu. Jinak nevadí když jim to tam budem dávat, že ještě není konec měsíce? Resp. ještě není zaplacena útrata?
Tak rychle to nebude. Doručení PAC kódu trvá pár dní. Pozor! I když se PAC kód objeví v samoobsluze Blesku, nemůžeš ho ještě použít. Je nutné počkat na doručení SMS anebo mailem. Po doručení kódu do Vodafone může převod trvat až měsíc. Taky mám dojem, že v případě tarifu (ne předplacenka) bude nutné zaslat písemnou výpověď ale to by řekli přesně na tom Vodafone.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.