Nejste přihlášen/a.
Dobrý den všem, prosím Vás o radu. Nechal jsem si doma od spol. Portas potáhnout jakousi fólií dveře a zárubně. Vypadá to výborně, ale jedny dveře se jim, myslím, nepovedli. Když sáhnu na fólii, tak je tam jakási velká bublina mezi fólií a dveřmi (podle mě je to špatně potáhnuté). Sice to není vidět, ale myslím si, že by to měli opravit v rámci záruky. Volal jsem do firmy, ale řekli mi, že to je naprosto normální, tudíž bych byl rád za názor, třeba i odborníka, co si o tom myslí. Děkuji
Jakub Dvořák
Dobrý den,
metoda renovace PORTAS u dveří spočívá v potažení dveří speciálním pláštěm za tepla s naprostou absencí lepidla. Vzduchový polštářek je naprosto normální, neměl by však být větší než dva mm, plášt je pružný a zakrývá plošné nerovnosti dveří. Jakékoliv amatérské rady uvedené dole jsou naprosto nevhodné, nebot ty nic neřeší. Propichovat můžete nalepené papírové samolepky, kde s vám opravdu udělá bublina. Takovou metodu renovace dveří používají takzvaní "lepiči" a jejich renovace a postupy jsou naprosto odlišné od renovačních postupů PORTAS, nemluvě o samotné kvalitě těchto renovací. Poku by problém přetrvával v podobě většího vzduchového polštáře, obratte se na závod, kde jste si nechal dveře renovovat. Pokud by nedošlo ke shodě, najděte si spojení na dispečink firmy PORTAS v Praze. Tam Vám mohou poradit, co dále.
Dobrý den, abych upřesnil záležitost... v mém případě se jedná o "odfouknutí pláště", resp. bez bublin, ale plášt se "prolamuje" když na něj sáhnete. Tímto se omlouvám za špatné vysvětlení. Myslíte, že je to normlání stav dveří nebo je to důvod k reklamaci? Nebot v Portasu mi tvrdí, že je to naprosto normální. Dveře byly vyplněny zřejmě nějakým dřevem, nebot nebyly plné a následně potaženy pláštěm. V místě potažení se právě plášt, jak jsem psal nahoře, "prolamuje". Děkuji
JD
doplněno 29.09.10 09:02:Jinak jsem se ještě chtěl zeptat, jestli nevíte, kde bych sehnal kontakt na centrálu Portas (mail)? Psal jsem i do německa a bohužel žádná odezva. Děkuji
JD
Dobrý den,
centrála PORTAS je v Německu, v Praze existuje pouze dispečink přes e-mail, kny.portas@centrum.cz, kde vám poradí, eventuelně zařídí, aby došlo k nápravě. Je potřeba, abyste napsal, odkud jste, jaký PORTAS vám dveře dělal, tedy z jakého města, a pokud je to možné, kdo s vámi jednal a kdy vám byla zakázka vyhotovena. Potom samozřejmě spojení na vás, nejlépe telefon, po e-mailech je to vždycky zdlouhavé.
Vámi popisovaná závada zadává důvod k reklamaci, protože podle popisu se jedná o nedokonale vyhlazený povrch pod pláštěm, což neodpovídá technickému postupu u renovace PORTAS.
Děkuji
Vlk
některé menší bubliny se dají opravit zoůsobem propíchnutím folie špendlíkem a tím ujde vzduch a fólie se dá pěkně rozplácnout na dveře. Pokud Vám to nechtějí opravit,zkusil bych toto. Dírka je samozřejmě pak neznatelná. Problémem je právě ten vzduch pod fólií.
Přesně tak bych si to udělal, ale ta "bublina" je docela velká a jelikož to mám cca 2 měsíce, tak to chci reklamovat. Ale jak jsem tam volal, tak mi řekli, že je to normální (mě to normální nepřijde), tak nevím, jak se k tomu mám postavit, rozhodně to nechci jen tak nechat být.
Dále mi firma položila plovoučku, ale v některých místech se začala propadat a mám obavy, že se na mě "vyprdnou"... je to čižovní dům, kde jsou rákosové podlahy (jestli to říkám správě), někdo, kdo tady bydlel dříve, tak na dřevěné trámy položil jakési dřevěné desky (ne OSB) a ty se po stranách jakoby zkroutily... firma Portas tyhle desky přišroubovala k těm dřevěným trámům a v místech, kde byla podlaha křivá vylila nivelační stěrku (to nevím, jestli je normální, protože tomu nerozumím), následně položila jakési zelené velké čtverce a na to klasický mirelon a na to už plovoučku, která se začala po těch cca 2 měsících v nějakých místech prohýbat, myslíte, že je to na reklamaci? Děkuji
Já bych to reklamoval. Nenechal bych se odbít! Dopuručuji asertivní chování, nic si nenechat líbit. Při pokládce ( taky mě bude čekat, samodoma ) v případě, že se jedná o nestabilní podklad vás měli informovat. Až to na své náklady opraví a nebo at navrhnou finanční kompenzaci. Platil jste si "profesionály" ... To samé i u dveří, jsou to Vaše peníze.
Já bych postupoval následovně, poslatl bych emailem reklamaci spolu s fotodokumentací. Zavolat a přesvědčit se zdali mail četli. Co zabírá je chtít kontakt přímo na managera ( tak se těm "výš" dnes říká ), nebo osobu, která je výš na vedoucím prodejny. .. čím víc randálu uděláte tím rychleji se to vyřeší.
Hodně štěstí.
Tenhle případ bych zkusil reklamovat. Minimálně dostat domů technika na kontrolu a posouzení dveří.
Nevím, jak u dveří, ale u lepících fólií, které se používají na reklamy např. na autech se bublina časem ztratí, jelikož materiál mírně propouští vzduch. Ale to je asi úplně jiná technologie.
Dobré dopoledne, chci se ještě zeptat... domluvil jsem se konečně s technikem na jeho návštěvě. Myslíte, že mám udělat zápis...? Děkuji
JD
Dobrý den,
zápis dělat nemusíte. Po vyřešení reklamace Vám může technik předložit zápis o vyřízení reklamace k podpisu. Pokud byste měl další problémy, napište prosím na kny.portas@centrum.cz Vaše spojení - E-mail, č. telefonu a odkud jste, popřípadě, jaký odborný závod PORTAS Vám reklamaci vyřizuje. Tam se Vám pokusí pomoci.
Děkuji V.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.