Nejste přihlášen/a.
Mám tři týdny novou kuchyni, kterou jsem v pořádku převzal od dodavatele. Nyní jsem s hrůzou zjistil, že je prasklá sklokeramická varná deska. Nic na ní nespadlo, prostě praskla sama od sebe. Je na ní 5 let záruka, ale předpokládám že se mi vysmějou, že jsem to zavinil něčím já. Myslíte, že to mám prubnout s reklamací, nebo si nekomplikovat život a koupit novou?
... kterou jsem v pořádku převzal od dodavatele ...
To asi ještě sklokeramická varná deska prasklá nebyla, což?
Reklamaci zkusit můžete v každém případě (a odvolávat se na ty dva Japonce: Samo a Seto) - ale zpytujte své svědomí.
Co se doopravdy stalo?
Asi hůře chápete, ano deska prasklá nebyla, praskla až při používání. Kdybych si byl něčeho vědom, tak reklamaci neřeším. Nějaké 4 tisíce při ceně kuchyně mi neporazí.
Chápu dobře. Otázka je, jaký názor na způsob používání bude mít prodejce.
Prasklá sklokeramická deska: Nejlepší je zavolat odborníka
https://casprobydleni.cz/nejnovejsi-zpravy/praskla-sklokeramicka-deska-nejlepsi-je-zavolat-odbornika/vendyurbisova/
Jak opravit prasklinu ve sklokeramické varné desce – nejlepší metody a tipy
https://domacifinty.cz/jak-opravit-prasklinu-ve-sklokeramicke-varne-desce-nejlepsi-metody-a-tipy
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.