Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Co je to za schematickou značku

Od: janf odpovědí: 23 změna:
Ahoj poradí někdo co znamená X7 na obrázku?

 

 

23 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

km

3x

to tam neni

 


0x

Kde tam je X7? Ja vidim Z7, co su nejake odpory.

janf

Ano já to napsal blbě z7

@janf : ake to je zariadenie? Co to robi?

bear

Motor dopravníku třísek?

Někaý truhlářský stroj nebo pila?

janf

Ano dopravník na třísky to je
V bodě 1 naměříme napětí ale v bodě 2 už ne. Proto mě zajímalo co je z7
111®

pokud měřeno proti PE tak je ten vodič přerušen...propísknout vodič..

janf

Ještě jsem si všiml že stykače na chybí Nebo asi vyskočila nějaká součást viz foto je to ten úplně v pravo Ten poslední a předposlední z práva to jsou ty na schematu
111®

to chce celé scema, ale domnívám se že na tom předposledním stykači jsou varistory a možná propjeny na druhá tím čedým bazmekem..

Mezi A1 a A2, což je cívka stykače bývá někdy přepětovka. Fotka je rozostřená, podle vedlejších se dá najít konkrétní technický list.
111®

To je možné nicméně na funkci by to vliv mít nemělo

 

bear

0x

Z7

Možná varistory proti přepětí... nevím

Brzdne odpory, len nechapem ich trvale pripojenie, jedine ak neboli na brdzenie, ale ako ohrev spinany sucasne s motorom.

bear

Jako pro motory ve venkovním prostředí s vysokou vlhkostí na ohřev? Třeba vleky na sjezdovkách?

Možná jo.

 


0x
Jde o odrušovací filtr, používám jej na frekvenčně řízené motory, ale dnes se předepisuji i k motorům připojenýmm normálně na 50Hz. Např vývěvy, nebo dopravníky třísek u CNC
Ale ten filtr nemůže zapříčinit zmíněný problém. Pokud je Vaše měření správné, je vadný kabel k motoru.
janf

Tak jsem znovu měřil napětí tam nám asi byl špatný kontakt. Ale je 110v proti zemi. A mám to na vstupu všech stykačů. Zasílám celé schéma. Ale ten dopravník mám motor na 230/380v
Vždyt ty stykače nemají mít napětí z toho trafa
Musite odpojit motor. V bodě do bodu 2 se dostává napětí před vynutí motoru.
milanb

Ja bych byt vami, zavolal nejakeho elektrikare, jedine nekdo kdo tomu trosku rozumi a umi merit, vam muze idealne na miste, poradit. Takhle to budete resit dlouho a s kdovijakym vysledkem.

 

Vím, že už jde o lehce expirované téma, ale jelikož se tu objevily konspirační teorie o natvrdo zapojených brzdných odporech a pod, dovoluji si objasnit, co konkrétně to je. Shodou okolností jsem měl stejný nyní bazmek v ruce, když jsem přefázovával vývěvu. Takže zde jsou podrobnosti

omalitalia.it/...

Zde i se schematickou značkou

 


0x
Brzdné odpory to nebudou. Amíci pro odpory mají jinou schematickou značku. Spíš to bude odrušení, nebo přepětovka. Pokud máte kompletní dokumentaci, mělo by to tam být uvedeno.
Je li v bodě jedna napětí a v bodě 2 ne tak musíte projít celé kabelové vedení a zkontrolovat všechny spoje.

 

111®

0x

Už to nějak dopadlo?


doplněno 07.09.25 11:24:

Zpětná vazba závady by nebyla?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]