Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zkušenosti s ČPP

Od: egon® odpovědí: 13 změna:

Dobrý den , mám pojištění domácnosti u ČPP. Pokazila se mě pračka, oprava cca 4 500,-. Zaslal jsem na ČPP. V podstatě dlouho nereagovali ač jsem urgoval mailem. Aź po telefonátu na infolinku mě v podstatě po 2 měsících došla informace, že jsem škodu dostatečně neprokázal. Bez konkrétní informace, co chybí. Oprava byla řešena s autorizovaným servisem AEG.

Máte podobnou zkušenost, nobo to mám zase "jenom já". Případně poradíte nějakou lepší pojištovnu? ( vím, že se žádné pojištovně nic vyplácet nechce, ale toto jednání mě připadá šílené)

Díky za reakce předem

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1

4x

Pečlivě si projdi pojistnou smlouvu a hlavně výluky, u praček tam bývá že se nevztahuje na běžné opotřebení a díly s tím související - obvykle odchází ložisko bubnu = pojištění výhodné jen pro pojištovnu, v reálu máš pojištěné jen věci který se neporouchaj

Pokud to pojištěné opravdu máš, tak to prokaž dostatečně, tj. sepsat na pobočce doložit dokumentaci včetně výrobních čísel atd. Často je snaha "kdo se neumí bránit toho vyfakujem", většina lidí na to potřebuje pomoc právníka a do toho jde kvůli pár tisícům málokdo... A na to se hraje..

mll

Pokud si pamatuju reklamy v Metru, myslím právě na ČPP, tak tam (i v té reklamě) byly tenkým písmem pod čarou nějaké výluky které se týkaly stáří (jestli se nepletu 2 roky až jsem si říkal, že je to produkt na nic) a na banality a spoluúčast a podobně jak to tak pojištovny mají.

Každopádně optikou pojištoven jsme všichni pojistní podvodníci.

Pojištění spotřebičů nemáme někdy od devadesátých let, kdy začli za měsíc chtít to, co za rok a ještě se to skoro na nic nevztahovalo (jo to za minulého režimu nám prý zaplatili i opravu (přemotání) motoru ve staré pračce, to jsem musel být malé dítě). Tehdy se pojištění rušilo jednoduše, stačilo nezaplatit pojistné a pojištění se automaticky zrušilo, dneska je to nějaké komplikovanější, dneska se musí smlouva vypovídat.


dle pojištění se to vztahuje na věci do 10 let stáří. Ale mě hlavně vadí ten přístup...začnu pracovat na změně pojištovny

 


0x

Dobrý den,

s ČPP mám neblahé zkušenosti u pojištění auta a od té doby se ji vyhýbám.

Naopak, dobré zkušenosti mám s Generali Česká poj., ČSOB poj, Uniqa, Allianz nebo Koop. Tam, když jsem něco potřeboval, dalo se domluvit, zpravidla plnili a pokud ne nebo krátili, tak aspoň konkrétně sdělili důvod. Zatím jsem u pojištění řešil jen škody na majetku, zdravotní zatím ne a doufám, že ani nebudu

Ohledně ČPP, zkuste se ještě odvolat nebo podat reklamaci k řešení. Někdy je přístup takový, že první nahlášení zamítnou a až po odvolání se, začnou teprve řešit. Nemusí to být tento případ, ale už jsem se s takovým přístupem několikrát setkal u vícero firem.


jo asi půjdu ke Generali, tam mám auto a dobrý. Jedna událost vyřešena bez problémů...

Já mám Čsob, pojištění domácnosti a konkrétně technická porucha, stáří maximálně 5 let a zatím 3 události a vše bez problému proplaceno. Jednou displej telefonu, spadnul mi ze stolu, podruhé jsem ho utopil ve vodě, pak oprava robotického vysavače. Vše proplaceno do 5 dní od podání žádosti.

 


No myslm, že pojištěné to mám. Napsali ( po 2,5 měsíci) sdělení viz. přiložené foto. A jednalo se o vadný napouštěcí ventil...

 


0x
Trošku nerozumím tomu, proč jste čekal tak dlouho na odpověd. Stejně tak mi chybí vaše reakce, tedy zda a jakým způsobem jste i od nich zjistil, co ještě požadují. Pokud dělají metvýho brouka, tak bych prostě vletěl na pobočku.

no já uplně nečekal...řešil jsem přes mail. Psal jsem asi 2x přímo na toho technika ( alespoň se to tak tvářilo v sekci "moje ČPP). Bez odezvy. Pak jsem volal. Paní řekla, no já zde vidím, že jste psal a nikdo vám neodpověděl. Já to zaurguju... No a asi po 14 dnech mě přišel nicneříkající dopis, že mám ještě něco doplnit. Od opraváře mají snad vše, co ještě mohou chtít? Pokud mě chtějí nas...at, tak to jediné se jim zatím povedlo.

Člověk, co se mnou dělal smlouvu, taky nereaguje na mail.

Co mě řeknou na pobočce? To samý co na infolince, musíme zaslat technikovi, co řeší událost...

 

lukasvrchecky

0x

Hele já mám pojištění domácnosti, a zrovna před půl rokem jsem řešil škodnou událost, když mi přestala fungovat pračka po záručním období, a světe div se, pojištovna proplatila. Pojistku mám přes srovnátor.

jakýsi srovnátor není pojištovna, ale pouhý portál který vám nějaké pojištovny nabídne.

 

km

0x

ČPP je lacinější pojištovna a tak se vykrucuje, pokud přejdete k jiné pojištovně, která se vykrucovat nebude tolik, bude pravděpobně dražší

obecně mi přijde smysluplný pojištovat se až na škody, na které člověk nedosáhne a tedy potřebuje zajistit. škody pod 30 tisíc nemá vůbec smysl pojištovat, je s tím víc práce než užitku. na takové škody má mít člověk vyhrazenou částku, na kterou může sáhnout v případě potřeby. takže pojištovat např. na živelné pohromy a požár, prostě na to, kde jde o stovky tisíc a miliony. u zdraví obdobně.


Dobrý den, samozřejmě že mám pojištění na dům proti všemu možnému. Částka také není problém. Jen jsem si tímto vyzkouišel, že to nefunguje a jdu jinam...

Pokud by se takto měla řešit "horší" pohroma, asi bych se divil a byl nas...ný mnohem víc.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]