Nejste přihlášen/a.
No jo, každej by chtěl dálnici co nejblíže baráku, ale přitom, aby mě nijak neomezovala, nedej bože, že by měla jít metr po mým, nebo že to uslyším. To je potom těžký cokoliv udělat.
Bydlím u Brna od D1 cca 5 km vzdušnou čarou a je slyšet. Bydlet blízko musí být slušný hukot. Navíc vám taková dálnice reálně zmenší váš dostupný životní prostor na polovinu, protože vše za dálnicí, at už tam máte obchod, lékaře, nebo rodinu, se pro vás stane obtížně dostupné.
Jistě, je to v zájmu většiny spoluobčanů. No jenže pak najedu na D1 a vidím, že cca polovinu provozu tvoří tranzitní kamiony. A to pak jeden začne pochybovat, v čím zájmu to vlastně přišel o klid, spánek, čistý vzduch a zahradu..
Mimochodem, i přes ty kolony kamionů na dálnici jsem nedávno četl článek, že po železnici bylo přepraveno rekordně nízké množství nákladu. Všechno nám to hobluje dálnice, stále se jim to vyplatí, a to považuji za špatné.
To je jako se ptát, kudy v Brně povede metro. Pokud vím, tak je ve hře stále více variant R43 (dnes už někdy píší D43), včetně původní německé a čím víc se to oddaluje, tím víc jsou potenciální trasy zastavěnější, nebo chráněnější, tedy neprůchozí.
Za Hitlera ji namalovali, ihned začali stavět mosty a nebýt konce války, tak by ji za dva roky postavili. My v Brně už o ní 80 let jen žvaníme. Tady v Brně se přetížené dálnice a silnice nové nestaví, ale pouze donekonečna opravují.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.