Dobrý den,firma nám nainstalovala plynový kotel, nefunguje.Firma na reklamaci nereaguje.Co říká zákon :mohu zavolat i jiného opraváře?Do kdy musí reagovat firma na reklamaci a co dělat ,když nereaguje?yBudu moc vděčný za vaši radu.Dekuji
Na zarucni opravu volejte jakehokoliv smluvniho servisaka. Jmenny seznam mate na webovych strankach kazdeho solidniho vyrobce kotlu. Dulezite je mit potvrzeny zarucni list o uvedeni do provozu od servisniho technika, ktery ma smlouvu s vyrobcem. Pokud je problem s topenim mimo kotel, pak se uhanejte montazni firmu. Nejlepe pisemne, i emailem, do 30dni by meli resit zavadu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.