Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Oprava kotle

Od: sadefasa odpovědí: 3 změna:
Dobrý den,firma nám nainstalovala plynový kotel, nefunguje.Firma na reklamaci nereaguje.Co říká zákon :mohu zavolat i jiného opraváře?Do kdy musí reagovat firma na reklamaci a co dělat ,když nereaguje?yBudu moc vděčný za vaši radu.Dekuji

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x
Na zarucni opravu volejte jakehokoliv smluvniho servisaka. Jmenny seznam mate na webovych strankach kazdeho solidniho vyrobce kotlu. Dulezite je mit potvrzeny zarucni list o uvedeni do provozu od servisniho technika, ktery ma smlouvu s vyrobcem. Pokud je problem s topenim mimo kotel, pak se uhanejte montazni firmu. Nejlepe pisemne, i emailem, do 30dni by meli resit zavadu.
zakladatel
10.03.24 07:47

Děkuji

 


0x
Informovat se na ČOI
coi.cz/...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]