Nejste přihlášen/a.
Já volím řešení, že si připravím před sebe fakturu, zavolám na bezplatnou linku 800 810 820, tam jim vysvětlím, co mám za problém a ještě se nestalo, abych nebyl spokojen. A že jsem měl na starosti několik odběrných míst.
Pokud Vám nezvednou telefon, čemuž se mi nechce moc věřit, objednám se na pobočku, nebo se přihlásím z poče a reklamuji to přes poč, nebo si nechám zavolat zpět.
Tak kdyby se mi tohle stalo, tak udělám přesně to samé, co zde radí Milan nade mnou. Určitě se nejdu vyptávat na žádnou poradnu, kde nikdo nemůže adekvátně a konkrétně odpovědět na můj případ, protože nezná detaily. A ještě se mi nestalo, aby mi u ČEZu nezvedli telefon. Navíc máte hovor bezplatný. Nezapomeňte mít všechny doklady po ruce.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.