Nejste přihlášen/a.
Dobrý den potrebuji poradit při vyúčtování energií, dostala jsem faktury o přeplatku energie i plynu, ale peníze jsem dostala ze tří faktur jen z jedné, u dvou ostatních již prošlo datum vyúčtování, volala jsem tam několikrát, tvrdí zřejmě automat, že mi zavolají zpátky, ale už je to přes měsíc a nic, mám odeslány i emaily a znovu žádná odpověď, tak nevím kam se mám obrátit můžete mi poradit? Děkuji
Ony ty informace jsou kusé a strohé, takže je těžké odpovědět ...
Ale napadá mne z popisu - vyúčtování ze tří faktur bylo uskutečněno jen u jedné - platíte všechno vy ze svého účtu? Máte stále stejné číslo účtu?
Pokud se nedá dovolat a máte jen koresp.adresu, nedá se než komunikovat písemně. Tj. přes datovou schránku (což je zákonně prokazatelné doručení) nebo dopis s dodejkou.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.