Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Možnost vrácení zboží

Od: stein odpovědí: 5 změna:

Dobrý den, potřebuji se informovat o možnosti vrácení zboží, které jsem zakoupila. jedná se o mlýnek na ořechy, strouhanku atp., který jsem zakoupila v kamenné prodejně dne 20.9. 2022. Po příchodu domů a důkladné prohlídce mlýnku a nástavců, jsem zjistila, že nástavce na mletí jsou z velice tenkého materiálu a mlýnek jsem chtěla v originálním balení a nepoužitý vrátit - zrušit kupní smlouvu, což prý podle vedení - kam prodavačka volala nelze a peníze mi vrátit nemohou. nemohu tomu uvěřit, proto se na vás obracím s dotazem, jestli mi opravdu peníze nemusejí vrátit, jde o 699 Kč, když zboží neodpovídá kvalitě, děkuji Stein.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


6x

Obecný předpis pro vracení nevhodného zboží zakoupeného v kamenné prodejně neexistuje. Pokud prodejce nenabízí možnost vrácení sám, není na něj nárok.

Výrobek můžete reklamovat.

 

kolemjdouci

6x
A čemu nemůžete uvěřit? Vrátit zboží lze ze zákona pouze zakoupené přes e-shop, v kamenné prodejně nelze - záleží pouze na dobré vůli prodejce, nárok nemáte.

 


4x

Maju pravdu, nakup v kamennej predajni nie je ako v eshope, kde mate 14 dni na vratenie bez dovodu. Vas dojem o tenkom materiali je subjektivny a reklamovat mozete len poruchu mlyceka. S tym vam nepomoze COI ani sud, berie sa to tak, mali ste v predajni sancu oboznamit sa s tovarom.

 


4x

"...když zboží neodpovídá kvalitě"

Jaké kvalitě neodpovídá? Když jste si zboží kupovala, určitě jste si ho prohlédla a tím, že jste zaplatila jste souhlasila s jeho kvalitou a stavem. Proč by Vám někdo měl vracet peníze? Že se Vám výrobek (jinak v pořádku) přestal líbit je čistě Váš problém.

 


4x

Já Vám alespoň vysvětlím, proč tomu tak je. Sice Vám to nepomůže v tomto případě, ale podruhé si dáte větší pozor. Když kupujete v kamenném obchodě, předpokládá se, že jste si zboží nechala ukázat, že jste si ho prohlédla a osahala. A poněvadž jste ho v obchodě shledala jako bezvadné, není důvod k pozdější změně názoru. Tato možnost je pouze u zboží, které je zakoupeno v e-shopech. A je to právě proto, že tam si na to zboží nemůžete sáhnout a jste odkázána pouze na foto a popis. Takže kdybyste koupila v e-shopu, a pak byste zjistila, že je to tenký plech, tak můžete zboží vrátit a peníze dostanete zpátky, ve Vašem případě ale ne. Jedině že by si to obchodník vzal zpátky a třeba Vám nabídl jiné zboží vté samé hodnotě, nebo i dražší a rozdíl byste doplatila. Ale určitě ne levnější, on Vám peníze vracet nebude. Takže příště, až budete zaswe něco kupovat a nebudete si jistá, tak se před placením domluvte s prodávajím, jestli bude ochoten vracet peníze, pokud byste si to později rozmyslela. Ale podle mne na tohle asi nikdo nepřistoupí.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]