Nejste přihlášen/a.
Máte někdo zkušenost se službou od EONu - Pomocník?
Šlo o můj notebook, který se porouchal, (černá obrazovka) a hrozila ztráta dat. IT pracovník jmenované služby se nejprve pokusil o opravu přes vzdálené připojení a když se nepovedlo, musela jsem notebook zabalit a přes Zásilkovnu poslat do ústředí EON v Brně. Vše ale bylo hrazené z onoho pojištění, obdržela jsem kód k odeslání zdarma a znovu si jej v Zásilkovně vyzvedla opravený. Trochu vázla komunikace a vyřizování, služba zřejmě ještě není tak zaběhnutá. Myslím, že služba je výhodná zvlášt pro velkou rodinu s mnoha spotřebiči v domácnosti.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.