Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Běží stále reklamce?

Od: hamster odpovědí: 4 změna:

Dobrý den, dne 26.10.2021 jsme reklamovali dveře od šatní skříně - byly špatně předvrtané díry. Reklamace byla kladně vyřízená 15.11.2021. Dnes přivezli náhradní díl a byl dopravcem poškozen - nepřebírali jsme. Běží stále původní reklamační lhůta nebo budeme zas muset čekat 30 dnů?

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

Pokud nemáte opravené dveře, tak podle mě reklamace vyřízena nebyla. Datum jakéhosi rozhodnutí není podstatné a nemá na nic vliv.

 

krtek6

2x

Nedošlo k ukončení tedy vyřízení reklamace a opravě, takže běží stále původní lhůta...to, že jste nepřevzali byl moudrý krok..chválím...

 

kami123

0x

Zeptej se písemně prodejce. Případně požádat rovnou o vrácení peněz.

Podle mne se jedná o 2. reklamaci - nová lhůta. Vrácení peněz možné při 4. reklamaci.

 


0x

Je to nová závada a tu musíte také reklamovat a poté začne běžet nová lhůta.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]