Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,dostal jsem zásilku z Lídlu- Shop a to zahradní střešní zástěnu,kterou jsem si objednal a zaplatil.Po rozbalení zásilky jsem zjistil, že mi nevyhovuje.V zásilce měl být přiložen " Formulář pro vrácení zboží",který mám vyplnit a vložit do balíku.Taktéž " Štítek pro zpětné zaslání a přelepit původní etiketu Toto je návod a podmínka pro vrácení zboží.V balíku nic takového nebylo.Posílám e-maily.vyplňuji jejich dotazníky, žádná odpověď.Píši, at mi to pošlou na moji e-mailovou adresu,nebo poštou,abych splnil jejich obchodní podmínky a mohl zásilku poslat zpět.Zásilku jsem převzal 11.5.2021.Mám dojem.že toto se děje záměrně,protože již jsem nakoupil tímto způsobem opakovaně,byl jsem velmi spokojen,ale také žádné formuláře tam nebyly.Děkuji.Šedivý.
Ve svém účtu na lídl shopu, si ten vrátný formulář můžeš vygenerovat sám Pro konkrétní zboží z tvé objednávky, minimálně do 90 dnů od objednávky.
anebo přes infolinku. Telefon na infolinku je 800 115 435, nejlépe volej z telefonního čísla uvedeného v objednávce
mě se tedy ještě nestalo, aby v balíku formulář nebyl,
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.