Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
koupil jsem si postel z borovicového masivu přes internet. Před týdnem jsem ji o víkendu poskládal. Při sestovvání jsem si všiml, že ne všechny díly jsou 100% rovně uřezané. Čelo postele se skládá ze 4 latí umístěny nad sebou. tyto late mají již předvrtané otvory na upevnění. Po sestave ní jsem, zjistilil, že jedna z latí je křivkě uříznuta, na jedná straně kousek chybí a na druhé straně přečnívá. Dále jsem montáži zjistil, že je tato lat asi o 3 mm tenší než ostatní. To zapříčinilo i to, že špička vrutu, která tuto lat drží trčí ven.
Hned o víkednu jsem sepsal e-mail na reklamaci těchto dílů i s fotkami. Do čtvrtka se mi nikdo neozval, tak jsem se rozhodl, že tam zavolám. Zde si vzali info jako je číslo objednávky a jméno a že se ozvou. Celý den se nic nedělo, tak jsem v páýetek volal znova. Taty mě přesměrovali na jiné číslo, kde proběhlo to samé jako jako první den s tím, že to předají dál a že se ozvou. Samozřejmě se opět nikdo neozval a neozývá. Jsem nachystaný, že jim dnes opět zavolám, a už jim něco řeknu. Poradil by mi někdo jak na takové chování?
Máš tři možnosti - dodělat doma, reklamovat prokazatelně (dop. dopis s dodejkou; datová schránka...) nebo využít svého práva odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu...
Pokud takhle dělaj mrtvý brouky, tak bych nedělal kompromisy a dal jim to sežrat, tj. chtěl bych i náklady na vyřízení reklamace, příp. slevu dost znatelnou.
Dabel a co máš dnes k objedu?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.