Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Lednice v záruce/neopraveno do 1 měsíce

Od: jana222® odpovědí: 12 změna:

Dobrý den.Máme chladničku Gorenje v záruce.Začala vykazovat kolísavé teploty, Někdy je tam třeba i -1c někdy zase +9c.Volal jsem na linku Gorenje to bylo 31.unora.Reklamace byla telefonicky přijata že vše předávají servisnímu středisku.

Ze servisu pak volala paní že přijede pán 10.Března.Ale ráno 10.3 (bylo to v den vichřice Sabine) volal technik že se omlouvá že díky vichřici je všude kalamita,uzavírky atd...zda muže přijet a ozvat se hned během dalších dní.OK souhlasil jsem.

Od té doby se nikdo už neozval.Vím že ještě mám 4 dny ale je mi jasné že už nikdo nedorazí.Já prostě tohle nesnáším a nehodlám někoho nahánět zda se nezapomělo atd...

Uplně nejraději bych lednici vrátli.Nevím jak to je zda na to mám vubec po měsíci kdy oprava nebyla provedena nárok?Případně jak postupovat.

Děkuju

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mak*

0x

Ano, pokud reklamace nebyla do 1 měsíce vyřízena, můžete výrobek považovat za neopravitelný můžete odstoupit od smlouvy nebo požadovat nový výrobek. Ve vašem případě může být trochu problém, že nemáte žádný písemný doklad o reklamaci, ale snad vám to nezapřou.


Dík,Přesně jako Vy vidím jediný problém v telefonickém hlášení závady ale přišlo mi to logické vždyt na to mají i speciální linku po telefonu.Přece nebudu posílat dopis.Ale to je ted už jedno.

A odstoupení od smlouvy požadovat u Gorenje nebo shop kde jsem lednici zakoupil? Protože tam jsem vlastně lednici platil?

 

vilik*

0x
Technická, únor nemá 31 dní a Sabine nebyla v březnu.
K dotazu, mají 30 dní, pokud se s vámi nedohodnou jinak. I kdyby to do 30 dnů nestihli, sám píšete, že jste souhlasil s prodlouženou lhůtou.
Jestli chcete, počkejte na 3.3. a zkuste odstoupit od smlouvy z důvodu nedodržení termínu reklamace. Možná ale vytáhnou právě váš souhlas s prodloužením lhůty. Těžko říci, co jste jim odsouhlasil a jestli byl hovor nahráván. Také není jasné, jak prokážete podání reklamace. Máte třeba potvrzení v mailu?
Reklamaci byste měl uplatnit u prodávajícího.

Ano máte pravdu omlouvám se datumy jsem popletl přesunul jsem se dobudoucnosti...Hlášeno konec ledna A Sabine 10 unora,

Vím že to bude problem to odstoupení a možná to vzdám ty nervy a čas...Ale zase se mi "bojovat" chce.Když vidim ten bordel.

Jinač jsem jim neslíbil nic naopak vyšel vstříc že jsem pána nehnal ve vichřici k nám.

vilik*
V první řadě bych si zajistil písemné potvrzení podání reklamace. Tedy zaslal mail s informací, že dne toho a toho byla prostřednictvím telefonního hovoru podána reklamace a dosud nebyla věc vyřešena.
Na základě odpovědi servisu budete hned vědět, jestli je reklamace již evidována a máte tedy páku na odstoupení od smlouvy. Možná máte třeba alespoň SMS nebo jiný prokazatelný doklad s datem o evidenci a řešení reklamace.
Zároveň bych si přečetl způsob řešení reklamace doporučený prodejcem a případně v souladu s jeho podmínkami bych ho o podání reklamace informoval také písemně.
Pochybuju, že po písemně podané reklamaci lhůtu zmeškají, ale aspoň vám bude lednice fungovat.

Ano máte ve všem pravdu.A nastuduju ještě podmínky u Gorenje.Bohužel ! vše probíhalo jen a jen telefonicky k mé smule a neznalosti.A ani nevím přesně datum kdy jsem telefonicky reklamaci hlásil zda to byl konec ledna nebo začatek unora.Tak to si se mnou vytřou...No jsem ponaučen pro příště.

Samozřejmě podám reklamaci ted už přes formulář a i mailem u Gorenje ted znova.

vilik*
Možná máte v mobilu výpis hovorů, z toho by se dal určit den volání. Toto datum a čas bych uvedl do formuláře včetně data komunikace s technikem alespoň někde do poznámek jako den podání reklamace. Prostě bych se snažil, aby "udělali chybu" a písemně potvrdili vaše první volání.
Nejdříve bych ale stejně napsal mail s dotazem typu kde to vázne, volal jsem už před měsícem a váš technik měl přijet desátého...

Jojo máte máte stejné myšlení jako já a děkuju i tak za pomoc.Bohužel i výpis volání už je z mobilu pryč.I já bych je chtěl nachytat na švestkách ale nemám na to v ruce nic.Mám jen číslo na technika servisu který mi volal zda nemusí ve vichřici jezdit.Tomu když zavolám kde se fláká... tak si to určitě bude pamatovat a dorazí ale to se přiznám ted trochu nechci...díky možnosti odstoupení.Ale ono to stejně tak dopadne

No uvidíme.Samozřejmě ted vidím že formulář k reklamaci u Gorenje je.Měl jsem zavolat a ještě odeslat.Za chyby se platí naštěstí nejde o život.

To zas az tak nevadi. Datumy viete, tak im to zosumarizjte tak ako nam a poslite na kontakt v zarucnych podmienkach. Tiez im mozte opatovne zavolat (a opakovany hovor im tiez prippmente emailom) Mobilny operator volane cisla archivuje podstatne dlhsie a pre ucel sudneho sporu by to potvrdil (to im hned nemusite pisat ) To ale asi vediet budu a nepredpokladam, ze by to zapreli, ked uz raz (neuspesne) vyslali opravara.

Jasně rozumím dnes jsem vyhledal u Vodafonu přesně čas a datum kdy jsem tam volal a telefonicky zadával reklamaci.Takže příští týden až to překročí měsíc jim tam pošlu mail že : toho a toho v tolik a v tolik jsem telefonicky zadával reklamci ledničky.Serieové číslo atd...že uplynula měsíční doba nikdo doposud na reklamaci nedorazil.Že sice volal někdo ze servisu kdy přijedou ale měsíc uplynul a nikde nikdo, ...tak nějak.

Tak uvidíme co se bude dít a jak se mnou vyběhnou...

 

jaana

0x
Dobrý den
Mužů se zeptat jak jste tehdy vyřešila s ledničkou?
Mám stejný problém se stejnou značkou akorat kdybych je neotravovala tak by se vůbec neobtěžovaly s něčím.
Děkuji

Zdravím už je to dlouho ale co si pamatuju tak technik dorazil uplně poslední možný den takže včas...

Něco vyměnil problém se opakoval a závada odstraněna nebyla.Za týden přijel znovu a zase něco vyměnil a dál problém nevyřešen.Přijel potřetí vyměnil řídící jednotku a od té doby vše ok.Lednice šlape ke spokojenosti bez závady.

Tak snad jsem pomohl ale nevím co máte za problém Vy.Musíte je otravovat a hlavně se nenechat odbýt že to nejde...že je to normální atd..

Přeju hodně štěstí

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]