Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,chci se zeptat,jestli máte někdo uzavřenu tuto službu,případně o tom uvažujete.Oslovila mě operátorka Eonu s touto nabídkou a vychvalovala ji,jak jsou s ní zákazníci spokojeni,jak je oblíbená,atd. eon.cz/... Připadá mi zvláštní,že za 80 korun měsíčně se zavazují k plnění pojistných událostí,jako je např. pozáruční oprava domácích spotřebičů,např.sporáku,myčky,televizoru,plynového kotle atd.Přece při dnešní "výdrži"elektroniky a vůbec spotřebičů,kdy dochází často k poruše krátce po uplynutí záruční doby musí být tato služba pro pojistitele ztrátová. .Četl jsem jejich pojistné podmínky,jako pojistitel je uvedena firma Europ Assistance,Eon je uveden jako pojistník.Něco mi tady nehraje,ale nevím,co.Děkuji za vaše názory.
Už jste zákaznicí E.ONu → berete od nich elektřinu, plyn nebo oboje? Nebo byste se teprve musela stát zákaznicí? Doporučila si pročíst pojistné podmínky/... a smlouvu o přistoupení k poj/....
80 Kč měsíčně = 960 Kč ročně. Neměla byste za tu částku pojištění nezávislé na dodavateli energií?
to se nevyplatí, zaplatíte to co nabízejí i s chlupama, a ještě najdou kličku jak vám službu neposkytnout...možná vám přispějí na dojezd opraváře a to je tak vše..a když ho budete potřebovat jedenkrát za 5 let tak si to spočítejte kolik zaplatíte..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.