Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, tak si přemýšlím, proč by měl ten vozík zajíždět celý až pod dodávku. Jak tam dostanete potom tu paletu? Nestačí jen přijet k dodávce? Potom můžete použít kola libovolné velikosti. Zdravím!
Už jsem to pochopil (musel jsem si přešlápnout) . Snad si vyberete viz odkazy: dilynatraktory.cz/... .
Což změnit konstrukci a použít více malých koleček s menší nosností - vedle sebe (za sebou) či na jedné ose? Zkrátka, tu nosnost (váhu předmětu) rozložit na více koleček. Jenže, to se Vám zase nebude líbit cena za více koleček .
Podívejte se ještě viz odkaz (a tam až dole). Kolečka jsou malá a zátěžová - dvě na jedné ose budou i široká.
Cena je také slušná, tak z nich možná vytvoříte i ten válec.
Tak tenhle systém vozíku znám, prakticky stejný, jako je ten červený na videu. Jenže to funguje tak, že při nakládání dodávek ty přední kola zajíždí vedle dodávky - tedy dodávka ve finále je mezi nimi. Tkhle obča nakládám a vykládám P Partner, který je na platformě osobáku, tedy má nízkou světlost.. Ten větší rozchod kol vidlice má i tu výhodu, že má vozík vyšší stabilitu vůči převrácení na bok. Používají se tam kola typu široký bantam - něco takového
Fotky nemám, je to takový domabastl - skutečně to bude mít kolem 200cm šířky.
Ovšem pokud trváte na tom, že ty vidle musí podjet pod auto, tak se stejně dostanete k šířce jen o cca 30-40cm užší, jako mají ty fabrické vozíky. Pokud na tom bazírujete a nejezdíte přímo bahnem, mohl byste použít kolečka z klasického paletáku - tedy ty přední, klidně i v tandemové montáži
Tady v jablonci, a určitě nejen tady, je firma, která renovuje pogumované válce. Pogumuje, soustruží a brousí povrch. Možná by to uměli. Jmenují se Ligum, jestli se nepletu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.