Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Špatné odeslání balíku

Od: ak odpovědí: 3 změna:

Dobrý den,

odeslala jsem omylem balík na dobírku tak, aby příjemce nic neplatil, přitom potřebuji, aby to zaplatil. Jde to ještě nějak změnit, pokud balík ještě nedostal?

Děkuji

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x
Zavolejte na poštu,kde bude balík připraven k vyzvednutí adresátem a požádejte o zaslání balíku zpět odesílateli.
Ovšem zda můj názor má oporu v pravidlech pošty,to nevím.
Nic jiného mě nenapadá

 

hahanaj*

0x

Takže jste to neodeslala na dobírku,ale jako obyčejný balík... nyní už to nezměníte, pokud pošta již balík vyexpedovala. Jedině se domluvit s tím kdo balík přijme ,aby vám peníze zaslal poukázkou nebo převedl na účet..

 

ohneta*

0x

Pokud byl balík odeslán doporučeně, tak by mělo jít pomocí aplikace cp změnit adresu doručení. Ale nemám vyzkoušeno, nevím zda to funguje. Každopádně nějdřív bych zavolal na infolinku ČP a poptal se tam, co se s tím dá dělat. A pokud byl balík odeslán obyčejně, tedy bez sledovacího čísla, tak jen můžete doufat v serioznost příjemce.


doplněno 03.11.17 09:18:

Tak beru zpět. Doručení na jinou adresu může změnit jen příjemce.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]