Nejste přihlášen/a.
Je třeba znát typ elektromotoru, protože od toho se odvíjí požadavky na napajení. Je-li na stejnosměrné napětí, třeba 12, 24V, dal by se zalohivat jen bateriemi. Je-li na 230 střídavých, bude potřeba založní zdroj. Těch je na trhu mnoho. Poslední výběr by měl hodnotit potřebný výkon a požadovanou dobu zalohování. Před tím je ještě výb3r typu baterie - jsou typy pro autobaterie, které jsou díky rozšířenosti levné a typy na "jiné" baterie, ty bývají zase lehčí a byvají tak lépe přenosné. Hlavní je ale jak jsem psal z kraje, jaké zdroj poskytuje napájení z hlediska průběhu proudu. Využívá-li motor k otáčkám kmitičet sítě 50Hz, nebude mu světčit zdroj, který dělá napájení s ostrým průběhem (hranatý, trapézový a jiné paskvily). Takový motor bude potřebovat průběh spojitý, sinusový. Sinusovkové bývají dražší, ale zase s nimi můžete zálohovat cokoli.
Ahoj. Toto jsem přesně řešil loni. Jelikož nemáme u nás vododvod tak ochlazovací smyčku nelze. Mám to řešeno přes náhradní zdroj ://www.grily.cz/nahradni-zdroje/nahradni-zdroj-nz-uni-zt. Je to přes starou autobaterii která v autě netočí. Z práce jsem si přivezl velkou z nákladáku a prý naní itopit a honit do budocna čerpadlona solární systém. Jinak jak je tu psáno tak ty info o čerpadle by jsi měl vědět. Kdyby jsi bylokolo Jindřichova Hradce či Třeboně tak ti dám info na elektrikáře co mi to dodal. Jinak to funguje jako nabíječka a když vypadne tak to bere z baterie. Přeji hodně úspěchů.Had
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.