Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
nechali jsme si namontovat nová plastová okna. Problém je s těsněním v rozích, kde je svařeno spolu s plastem - tím je slisované a nepruží jak by mělo + vzniklý plastový svar brání dokonalému zavření křídel. Přikládám foto. Je toto důvod k reklamaci výrobku? Prostory kolem rohů křídel se orosily po noci, kdy byl u nás neskutečný fučák a studený vzduch tak prošel skrz nedokonalé těsnění. Prosím Vás také o radu jak postupovat, jak jednat s firmou, co taková okna namontovala. Jak byste postupovali Vy?
Děkuji Vám za každou radu.
čekejte prosím, probíhá přenos dat...
reklamoval.
Po třetí reklamaci od 21.12.2015 na moje dveře mám konečně opraveno - reklamujte mailem i telefonicky, požadujte odpověď do mailu s termíny. Pokud je více kontaktů na firmu (pobočka a centrála), pište do kopie další oddělení...
Včera jsem po ukončení reklamace obdržel mail od paní z firmy- kopíruji bez úprav:
"Za vzniklé problémy jsme se už několikrát omlouvali. Příště snad jiná firma u Vás obstojí lépe."
To "několikrát" bylo po každé vadné instalaci či nesprávném seřízení - pardon, zase jsme to neopravili...
Když už člověk uhradí všechny jejich faktury, je pro ně póvl a reklamace pro ně je pouze člověk, co je chce naštvat.
U těch profilů je problém v tom, že se svařují i s těsněním. V rozích je pak tvrdé a křídlo nedoléhá. Já sem hledal profil bez těsnění, to se vkládá až do hotového svařeného profilu. Ale okna jsem dělal, takže jsem o tomto problému věděl. Běžný zákazník o tom nemá ani páru. Takové těsnění se nedá ani vyměnit, kdežto u toho vkládaného se dá vyměnit kdykoliv
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.