Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Montáž elektroměru

Od: karoli* odpovědí: 7 změna:

Ahoj,

chci se zeptat, zařizujeme si nový byt a el. budeme brát od ČEZu. Vše máme již zařízené a čekáme na namontování elektroměru a hromadného dálkového ovládání. Nevíte někdo, zda a jak je to zpoplatněno?

Děkuji za odpovědi. K.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ben®

0x

Dobrý den, vše máte již zařízeno a u ČEZu jste se na placení nezeptal? Pokud jde o zcela novou přípojku, tak platit budete. Pokud jde o osazení elektroměru tam, kde již dříve byl a je odebrán, tak by to mělo být zdarma (pokud se nezměnila hodnota hlavního jističe). Zdravím!

P.S. Potřebujete také revizní zprávu.

doplněno 26.06.15 11:57:

Nemáte zač. Myslím, že to osazení (montáž) je zdarma (stejně výměna). Elektroměr je majetkem ČEZu a Vy budete potom platit měsíční "nájem" za jeho užívání.

karoli*

Ale jo ptala jsem se, jen jsem toto řešila s ČEZem po telefonu a ještě z práce, tak se tady ještě raději ujištuji .. Jde o osazení elektroměru tam, kde již byl. A revizi máme hotovou od původní majitelky bytu.

Moc Vám děkuji za odpověd.

 

humbucker*

0x

Ahoj. Tak ta revize stála původní majitelku nejspíše 500 Kč.Mám jich za sebou už taky několik a vždy to bylo tolik. Většinou to platí ten nový. Zřejmě jste si přehlašovali jen stav číselníku? Že?

Když se přehlašuje stav číselníku, nedělá se revize.

Revize se dělá, pokud je odebraný elektroměr více jak 14 dní, dále pokud se předělávala elektrika a je třeba nová revize i pro vlastníka bytu, že je to OK.

dam®

Pouze doplním, pokud se jednalo o opravu el.zařízení/vedení/, revize není nutná, pokud jedná o rekonstrukci el., je nutná. Pokud bylo HDO instalováno před odebráním elektroměru, revize není nutná, pokud požadujete navýšení proudové zátěže, je nutná revize a platíte za navýšení. Za vlastní blombování se neplatí. Jste-li novými nájemníky a pouze obnovujete odběrové místo, neplatíte nic.

tomi463*

Ahoj, trochu to ujasním, protože dělám u čezu. Revizi požadujeme, pokud je na odběrném místě elektroměr zdemontován více ja 5 pracovních dnů. Pokud se snižuje hodnota jističe, tak je nutná pouze revize, pokud se hodnota zvyšuje, tak se musí podat žádost o navýšení rez. příkonu, který si samozdřejmě doplatit, což je u 1 fázového 200 kč za 1 ampéru a u 3 fázového 500 kč za ampéru, při změně distribuční sazby se podává taky žádost, s tím rozdílem, že se za to nic neplatí. Vyjímkou je pouze sazba D25d pro akumulační ohřev vody(bojler), kde stačí pouze revize. Po doložení všech podkladů se montáž provádí do 5-ti pracovních dnů, pokud je OM přístupné, pokud není, tak si se zákazníkem domluvíme konkrétní termín, kdy ten rozvaděč zpřístupní.

PS. Čez garantuje zajištění rez. příkonu 5 let. To znamená, že pokud byl na daném OM zdemontován elektroměr před více jak 5-ti roky, tak nový zákazník musí podat žádost o připojení, kompletně zaplatit požadovaný rez. příkon(hodnotu hl. jističe), a samozdřejmě doložit revizi je to jako by se jednalo o nový odběr.

Není co dodat. Vyčerpávající odpověď.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]