Nejste přihlášen/a.
Bydlíme v nájmu v rodinném domku patřící Pozemkovému úřadu .
Stalo se nám že nám nám přestala téct voda.V domění že jde jen o nějakou závodu jsme zavolali vodaře a požádali jej at se přijede podívat.Ten však prohlídkou zjistil,že je vadná a její výměna nutná.Bohužel se nám nepodařilo s pozemkovým úřadem na žádném čísle navázat telefonní spojení , všechna známá čísla jsou stále nedostupná.A zajet do Ostravy a hledat někde Poz.úřad při tomto počasí a našem věku(starovní důchodci) bylo nemyslitelné. Při informaci na čísle 1188 jsme dostali stejná čísla.Poněvadž se blížil víkend a představa být dále bez tekoucí vody byla pro nás neúnosná,tak jsme vodárnu nechali vyměnit a vše hotově uhradili.
Jak požádat Pozemkový úřad o náhradu těchto výdajů?
Zkusit to můžete, ale pokud odmítnou tak to asi bude na vás... Zkontaktovat na poz.ú. někoho kdo to má na starosti, ideálně osobně, příp. telefonem, mailem, poštou - zkusit se rozumně domluvit.
"Vadná vodárna" - co přesně bylo vadné? Většinou jde o nějakou ze snadno odstranitelných závad - např. prasklý vak, vadný tlakový spínač, netěsná zpětná klapka atd. Ta původní by mohla jít opravit a prodat nebo dát zpátky a prodat tu novou...
To původní sloužila už 12 let a v poslední době stále čerpala.Musela se voda občas úplně vypustit a nádobu znovu natlakovat,prostě zlobila.Vodař říkal,, že by se dala opravit ale asi tak za 3000 kč a kdyby nám doma ležela a čekala až jí budeme zase potřebovat tak by už zase nebyla správně funkční.
doplněno 16.02.15 20:07:Domluvit se zkusíme písemně, ale asi velkou šanci nemáme.Známe tam nemáme .
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.